bojler czy junkers ???

1. Data: 2004-09-24 09:37:40

Temat: Re: bojler czy junkers ???
Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod napisał:

> Mam junkers firmy "Junkers" od 7 lat i jestem bardzo zadowolony (...)

Możesz sprawdzić, przy jakim minimalnym strumieniu wody
pali się jeszcze gaz (ile litrów na minutę musi cieknąć)?
Czy da się regulować temperaturę wody?

Pozdrawiam
Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

1. Data: 2004-09-24 10:15:30

Od: "Jarod" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Możesz sprawdzić, przy jakim minimalnym strumieniu wody
> pali się jeszcze gaz (ile litrów na minutę musi cieknąć)?
> [...]

Ok, ale dopiero w domu, czyli dam info wieczorkiem.
Co do temp wody to mozesz regulowac plynnie albo iloscia przeplywajacej
wody albo iloscia gazu.
Z doswiadczenia, procz zimy (czyli gdy temp na zewnatrz utrzymuje sie
ponizej 0) mam gaz caly czas na minimum (mniej = odciecie gazu), w zimie
delikatnie, ale to naprawde delikatnie wiecej, i temperature reguluje
przeplywnoscia wody (chyba ze potrzebuje wrzatku, to wtedy daje gaz do
dechy;)).

pozdrawiam
Jarod

1. Data: 2004-09-24 18:59:19

Od: "Jarod" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz sprawdzić, przy jakim minimalnym strumieniu wody
> pali się jeszcze gaz (ile litrów na minutę musi cieknąć)?

Sprawdzilem, 5 litrow / min

Pozdrawiam
Jarod

1. Data: 2004-09-24 20:23:54

Od: "Marek" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Możesz sprawdzić, przy jakim minimalnym strumieniu wody
> pali się jeszcze gaz (ile litrów na minutę musi cieknąć)?

3 l/min, JUNKERS WRP11 G23, rok prod. 2003

Marek

1. Data: 2004-09-24 21:40:16

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod napisał:

> Sprawdzilem, 5 litrow / min

Dzięki! U mnie przy ostrożnym zmniejszaniu strumienia
3 litry/minutę, więc niby nie jest aż tak źle...

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

1. Data: 2004-09-24 21:51:59

Od: "Jarod" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki! U mnie przy ostrożnym zmniejszaniu strumienia
> 3 litry/minutę, więc niby nie jest aż tak źle...
> Piotr

Fakt faktem, ze zbytnio sie nie przykladalem;)) ale jutro specjalnie spedze
nad tym problemem dluzsza chwile, bo jak Wy macie po 3 litry to mi sie
troche za duzo wydaje, no chyba ze to z zuzycia - w koncu 7 lat, to tez
kawalek czasu.

Jarod

1. Data: 2004-10-05 22:14:22

Od: Darek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Sep 2004 20:41:52 +0200, Remigiusz <r...@p...onet.pl>
napisał:

> co lepiej kupiae ? mam tylko zimna wode i poprowadzon? instalacje gazow? w
> lazience ( po starym junkersie) ogólnie nigdy nie u?ywa?em junkersa i
> teraz
> sie zastanawiam czy to aby bezpieczne urz?dzenie czy lepiej na spokojny
> sen
> zakupiae bojler ...

Ja mam bojler, ale na gaz firmy włoskiej Like 80 litrów. Ma on w środku
swieczkę. Wadą jego przy małej kuchni lub łazience są rozmiary. Co do
zimnej wody na początku to zależy to oczywiście od odległości od kranu.
Mimo że to nie renomowana firma to pracuje prawie bezawaryjnie( raz
wymiana termopary we własnym zakresie - koszt 26zł)od 1995r. W instrukcji
pisało coś o konserwacjach polegających na czyszczeniu anody w zbiorniku -
nigdy tego nie robiłem, nawet żadnych przeglądów. Dość istotną sprawą jest
ustawienie jak najmniejszej świeczki, to wtedy zużycie gazu jest
niskie.Koszt eksplatacji na 2osoby to ok 75-85 zł za gaz za 2 mieśiące
razem z kuchenką gazową. Pewną wadą jest też to, że przed kąpielą trzeba
ewentualnie ustawić temperaturę i poczekać aż woda się nagrzeje, nie ma
wody gorącej a vista jak z piecyka.
Darek

1. Data: 2004-10-05 22:32:33

Od: Darek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Sep 2004 20:41:52 +0200, Remigiusz <r...@p...onet.pl>
napisał:

co lepiej kupi? ? mam tylko zimna wode i poprowadzon? instalacje gazow? w
lazience ( po starym junkersie) ogólnie nigdy nie u?ywa?em junkersa i teraz
sie zastanawiam czy to aby bezpieczne urz?dzenie czy lepiej na spokojny sen
zakupi? bojler ...

[...]

obraz olejny- jak czyścić
Gładź tynkowa... help!!
Jaka niska zmywarka?