Gładź tynkowa... help!!

1. Data: 2004-09-21 17:08:36

Temat: Gładź tynkowa... help!!
Od: kosior <ggdcfx;k@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Położylismy z ojcem gladz tynkowa na swiezej scianie. najpierw poszedl
stabill a na to gipsar. Gipsara przed malownaiem zagruntowalismy gruntem
atlasa i pomalowalismy farba zolta firmy Lewis. Wyszlo w jednym miejscu
nieco krzywo wiec po malowaniu powtronie na to miejsce nalozylismy
gipsaru i na drugi dzien zagruntowalismy. Wtedy zaczely sie robic jakies
pecherze w tym jednym miejscu, jakby jakas reakcja (wydziela sie gaz
jakby z karbitu zalanego woda) i gladz odchodzi w ogole sie nie trzyma w
tym miejscu. Wiec mam pytanie czy ktos wie o co w ogole chodzi? Jesli
sie komus cos podobnego przydazylo i wie co zrobic to prosze o helpa.

pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-22 08:01:34

Temat: Re: Gładź tynkowa... help!!
Od: "Tomac" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kosior" <ggdcfx;k@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym miejscu. Wiec mam pytanie czy ktos wie o co w ogole chodzi? Jesli
> sie komus cos podobnego przydazylo i wie co zrobic to prosze o helpa.

No to o ile rozumiem to pokombinowaliście nieźle - na farbę gipsar i jeszcze
raz farbę ? Rozumiem że czytałeś co producent (Atlas) napisał na gruncie? Że
nie należy stosować na gładzie gipsowe pod farbę?

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-09-22 16:52:26

Od: kosior <ggdcfx;k@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raz farbę ? Rozumiem że czytałeś co producent (Atlas) napisał na gruncie? Że
> nie należy stosować na gładzie gipsowe pod farbę?

Wielkie dzieki, teraz bede wiedzial, ojciec zawsze tak robil i nigdy nic
sie nie dzialo, pierwszy raz z czyms takim sie spotkal, a w nawyku nie
ma czytania opisow stosowania i wlasciwosci gladzi klesjow itd. jeszcze
raz dzieki i pozdr

1. Data: 2004-09-23 12:03:20

Od: "MaLeK" <M...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscu. Wiec mam pytanie czy ktos wie o co w ogole chodzi? Jesli sie
> komus cos podobnego przydazylo i wie co zrobic to prosze o helpa.

Pod farbe gruntujemy tylko farba ( rozcienczona ) o ile
producent nie ma swojego gruntu w ofercie

malek

1. Data: 2004-09-23 12:46:23

Od: "Tomac" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie nie dzialo, pierwszy raz z czyms takim sie spotkal, a w nawyku nie
> ma czytania opisow stosowania i wlasciwosci gladzi klesjow itd. jeszcze

Inne grunty są ok - właśnie Unigrunt jest specyficzny

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-09-23 12:48:20

Od: "Tomac" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaLeK" <M...@V...PL> napisał w wiadomości
> Pod farbe gruntujemy tylko farba ( rozcienczona ) o ile
> producent nie ma swojego gruntu w ofercie

Chyba niekoniecznie, ja pod dekoral-a i beckersa, na gładź (Megaron)
stosowałem różne grunty (poza Atlasem), nie było żadnych problemów.
Konkretnie Unigrunt nie jest zalecany przez producenta na gładź pod farby

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-09-23 15:21:59

Od: "MaLeK" <M...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomac" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stosowałem różne grunty (poza Atlasem), nie było żadnych problemów.
> Konkretnie Unigrunt nie jest zalecany przez producenta na gładź pod farby

to masz szczescie , ale lepiej nie ryzykowac

malek

1. Data: 2004-09-24 08:09:57

Od: "Tomac" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to masz szczescie , ale lepiej nie ryzykowac

Czemu szczęście? Skąd wziąłęś to zalecenie jeżeli można wiedzieć? Bo ja się
spotkałem jedynie z zaleceniami producentów poszczególnych gruntów odnośnie
tego pod co stosować. Farba ma się trzymać stabilnego podłoża i tyle, co
najwyżej niektóre grunty (jak unigrunt) zostawiają powierzchnię która się
nie nadaje do malowana (co jest napisane na butelce - jak nie raz pisałem).
Może uszczegółowienie - mówie o gruntach akrylowych, przy malowaniu ścian
wewnętrznych.

Pozdr,
Tomac

1. Data: 2004-09-24 11:58:19

Od: "MaLeK" <M...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisałem).
> Może uszczegółowienie - mówie o gruntach akrylowych, przy malowaniu ścian

zdarzalo mi sie ze z niewidomych przyczyn farba sie luszczyla i odparzala.
Wzywalem rzeczownawce od producenta i jezeli uzylbym gruntu innego
producenta
to moglbym zapomiec o reklamacji.
Wiec tak jak napisalem , jest dobrze jak jest dobrze :)

malek

1. Data: 2004-09-24 18:51:54

Od: "Tomac" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> producenta
> to moglbym zapomiec o reklamacji.
> Wiec tak jak napisalem , jest dobrze jak jest dobrze :)

No tak, reklamacja...
Co do reklamacji to przy butach potrafią udowodnić że nie chodzisz tak jak
trzeba i reklamacji nie ma.
Jakbyś na podkład pomalował rozcieńczoną akrylową innej firmy to też by
pewnie odbili.

Pozdr,
Tomac

Jaka niska zmywarka?