obraz olejny- jak czyścić

1. Data: 2004-09-21 18:10:41

Temat: obraz olejny- jak czyścić
Od: "meGan" <magdanospam@info{sss}star.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa stare obrazy olejne namalowane przez mojego dziadka (tak więc
nieduża wartość materialna, zaś duża sentymentalna). Obrazy długo leżały w
pawlaczu są zakurzone i kolory ewidentnie przyćmione właśnie brudem.
Chciałabym je jakość oczyścić i oprawić tylko że nie chcę ich zniszczyć.
Może ktoś z was zna jakieś SPRAWDZONE sposoby na czyszczenie obrazów
olejnych. Będę bardzo wdzięczna również za linki.

--
Magda i Maluszek ~7 listopad 2004

--
Magda i Maluszek ~7 listopad 2004

1. Data: 2004-09-22 14:41:14

Temat: Re: obraz olejny- jak czyścić
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

meGan napisał:

(...)
> Może ktoś z was zna jakieś SPRAWDZONE sposoby na czyszczenie obrazów
> olejnych. Będę bardzo wdzięczna również za linki.

http://tinyurl.com/5kzs5 , ale tak na wszelki wypadek zapytałbym kogoś
np. na ASP czy w innej uczelni artystycznej.

Pozdrawiam
PWZ

Gładź tynkowa... help!!
Jaka niska zmywarka?