ból głowy

1. Data: 2004-09-28 18:15:01

Temat: ból głowy
Od: "Tete" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu przy sztucznym oświetleniu w domu, szkole odczuwam lekkie
bóle i zawroty głowy jestem zamroczony.
Wychodząc na dwór wszystko po pewnym czasie mija i czuje się bardzo dobrze
ale po powrocie do sztucznego światła wszystko wraca do poprzedniego stanu.
Co może być przyczyno takiego stanu? może to być związane ze wzrokiem(dużo
siedzę przed komputerem)?
Gdzie mam się udać z tym problemem?

Pozdrowienia
Krystian

2. Data: 2004-09-28 21:33:18

Temat: Re: ból głowy
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tete" <T...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie mam się udać z tym problemem?
Do okusty / neurologa

3. Data: 2004-09-29 17:03:53

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanu.
> Co może być przyczyno takiego stanu? może to być związane ze wzrokiem(dużo

Sysyem za bardzo obciazony (MAtrix tez ma swoje granice) :) Ale na powaznie
to Neurolog lub okulista cos ci powie, ale radze zmienic oswietlenie -
swietlowki i zarowki energooszczedne moga doprowadzic do zaburzen widzenia
kolorow (proces odwracalny).

Simonto

4. Data: 2004-09-30 13:57:03

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Simonto"
<s...@A...onetMNIE.pl> grzmiąc na głowami
przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

>swietlowki i zarowki energooszczedne moga doprowadzic do zaburzen widzenia
>kolorow (proces odwracalny).

A czemu tak?

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

5. Data: 2004-09-30 16:22:42

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie wiem ale jak bylem u lekarza z tym problemem to tak powiedzial - i
faktycznie mial racje !

Simonto

Pulsujący ból głowy - pomocy!!
dysplasia
tabletki antykoncepcyjne
Woda w kolanie - ktoś ma jakieś informacje w tym temacie
pozorne wrazenie objedzonego, wypchany brzuch