ból podczas stosunku

1. Data: 2002-11-20 08:02:07

Temat: ból podczas stosunku
Od: <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesiąc temu przestałam brać pigułki Microgynon. Od tej chwili wszystko
wraca do normy, a raczej do stanu sprzed pigułek. Włosy się przetłuszczają,
wychodzą setki wyprysków na twarzy itp. Ale nie to mnie martwi. Od kilku dni
nie mogę normalnie współżyć. Sutki piersi stały się bardzo wrażliwe i
bolesne, a do tego dochodzi ból w pochwie. Po pierwszym bolesnym stosunku
byłam u ginekologa, a ten po badaniu ("ręcznym", wziernikowym i
przezpochwowym USG) stwierdził, że wszystko jest OK, nie ma żadnych ranek i
widocznie za głęboko współżyję. Kazał robić "to" płycej. Tylko że ja zawsze
współżyłam głęboko i nigdy nie miałam żadnych dolegliwości, a teraz ból
uniemożliwia mi normalne kontakty z moim partnerem. Czy to może być wina
hormonów wracających do siebie? Czy ktoś z was spotkał się z podobnymi
dolegliwościami? Jak je "wyleczyć"?
Proszę o odpowiedz.

Anna

2. Data: 2002-11-20 08:05:16

Temat: Re: ból podczas stosunku
Od: <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze tylko, że ból jest naprawdę dokuczliwy (jeden jedyny raz
czułam coś takiego podczas swojego pierwszego razu) i pojawia się przy
każdej próbie współrzycia (nie tylko głębokiego), mimo dobrego nawilżenia
pochwy.

Anna

Joga / Kraków
prosba-pomoc
PODRECZNIK OKULISTYKI NIŻANKOWSKIEJ - KUPIE !!!!
Zamiana Cilestu Harmonetem
POSZUKUJE LEKARZA - podejrzenie gruczolaka przytarczyc