bol w klatce piersiowej

1. Data: 2004-01-24 22:14:57

Temat: bol w klatce piersiowej
Od: "BaR|MaN" <b...@s...info-nospam> szukaj wiadomości tego autora

witam !

od wczorajszego wieczoru odczuwam bol w klatce piersiowej, na lewo od
mostka, promienuje do barku/lopatki. bol nasila sie przy wdechu :-(
mam 18 lat wiec co mi moze dolegac ?

pozdrawiam
Blazej P.

2. Data: 2004-01-24 22:37:44

Temat: Re: bol w klatce piersiowej
Od: "Vojtek" <v...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od wczorajszego wieczoru odczuwam bol w klatce piersiowej, na lewo od
> mostka, promienuje do barku/lopatki. bol nasila sie przy wdechu :-(
> mam 18 lat wiec co mi moze dolegac ?

miewałeś wcześniej kłucie w okolicach serca? to może być ból na tle
nerwowym. nerwica serca tak się objawia jak opisałeś. sama w sobie nie jest
niebezpieczna, ale zaniedbana prowadzi do chorób wieńcowych i innych
powikłań. mnie kardiolog powiedział, że na to lekarstwa nie ma. jeśli masz
stresujące życie, to należy wyżywać się w sporcie. mnie to "napadło" wiosną
rok temu. kupiłem sobie nowy rower i pedałowałem w każdej wolnej chwili, aż
do późnej jesieni, zawsze do utraty czucia w nogach. mimo, że już po kilku
tygodniach ból przeszedł. jeśli czasem stresy wracają, chodzę teraz na
basen.

3. Data: 2004-01-24 23:01:10

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-01-25 15:49:47

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jan 2004 00:01:10 +0100, Piotr Kasztelowicz wrote:

> moze to tez byc (oprocz nerwicy) [...]
> rwa barkowa

Raczej nie:) "Rwa barkowa" to zespół korzeniowy z odcinka szyjnego
kręgosłupa, więc dotyczy obręczy i kończyny górnej.
Może to być nerwoból nerwu międzyżebrowego, ale takie rozpoznanie IMHO
można by stawiać na końcu, po wykluczeniu innych.

IMHO oczywiście:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-01-26 06:16:27

Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od wczorajszego wieczoru odczuwam bol w klatce piersiowej, na lewo od
> mostka, promienuje do barku/lopatki. bol nasila sie przy wdechu :-(
> mam 18 lat wiec co mi moze dolegac ?

Miewam takie bole od 10 lat z temperatura do 38 stopni (średnio kilka razy w
roku) przeszlam kardiologow, pulmonologow, reumatologow,gastrologow,
neurologow - bole sa coraz silniejsze a mnie sie juz nie chce szukac
przyczyny.
Uklon w kierunku lekarzy....................

kłopoty z równowagą
dla pacjentów z chorobami wątroby, dróg żółciowych i przewodu pokarmowego
przeszczepy
ciagle pozwyzszona temp. i zmiany oskrzelowe... no i?
Mrowienie - co to jest ???