ból w okolicy karku

1. Data: 2005-01-06 01:31:49

Temat: ból w okolicy karku
Od: "Beata" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
od ok. dwóch miesięcy bolał mnie prawy bark - zwłaszcza przy rotacji. Jak
już było tak, że nie mogłam zdjąć ksiązki z półki, wybrałam się z tym do
lekarza. Prześwietlenie nie wykazało nic, więc rehabilitacja pod kątem
"zespołu bolesnego barku". Sollux, prądy i ćwiczenia ze wspomaganiem, ostry
stan minął, teraz po prostu "czuję", że go mam. Aktualnie leżę w domu z
obturacyjnym zapaleniem oskrzeli i ropnymi zatokami, antybiotyk i inne, ale
najgorsze jest to, że zaczęło mnie boleć bardzo prawe ramię, podstawa
czaszki i szyja z tyłu głowy. Ból jest bardzo silny, cały czas biorę
Ibuprofen - praktycznie od kilku dni bez przerwy, bo nie mogę spać,
siedzieć, ani się o nic opierać. Macie jakieś sugestie, do kogo z tym iść,
ewentualnie jaka może być przyczyna takich dolegliwości?

Pozdrawiam,
Beata