bolące nerki??

1. Data: 2003-03-03 21:37:14

Temat: bolące nerki??
Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie bo szczerze mowiac nie znam sie na anatomii. Czy nerki moga
bolec?? Mam taka prace w ktorej prawie codziennie bardzo marzne, przede
wszystkim w nogi i rece ale tez w tylna czesc ciala.Od trzech dni bardzo
bola mnie plecy zaraz nad tylkiem :)) Nie wiem czy to nerki czy korzonki. W
nocy nie moge zasnac tak mnie boli. Jedynie na brzuchu jest lepiej.Zadnych
problemow z oddawaniem moczu nie mam.Przeziebiona tez nie jestem.Boli mnie
rowniez prawe udo. Jest to taki bol reumatyczny, mysle ze tez z wyziebienia.
Dodam ze mam 24 lata i na nic nie choruje ale co miesiac mam takie bole
miesiaczkowe ze boli mnie wszystko lacznie z nogami.
z gory dziekuje za odpowiedzi

Aga

2. Data: 2003-03-04 12:01:22

Temat: Re: bolące nerki??
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie bo szczerze mowiac nie znam sie na anatomii. Czy nerki moga
> bolec??

mogą

Mam taka prace w ktorej prawie codziennie bardzo marzne, przede
> wszystkim w nogi i rece ale tez w tylna czesc ciala.Od trzech dni bardzo
> bola mnie plecy zaraz nad tylkiem :)) Nie wiem czy to nerki czy korzonki.

ja też nie wiem, idz do lekarza :-)))
> --
> Pozdrawiam
> Aga

pozdr
magda

3. Data: 2003-03-04 23:09:06

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie bo szczerze mowiac nie znam sie na anatomii. Czy nerki moga
> bolec??

tak
zajmuje sie tym nefrolog

--
www.operacja.b3.nu

może znajdzie się ktoś, kto mógłby pomóc
Wenerylog
może znajdzie się ktoś, kto mógłby pomóc
Stomatolog od szyjek (osuwających się dziąseł)
soczewki