bolące wzgrubienie przy nosie

1. Data: 2006-11-23 12:59:53

Temat: bolące wzgrubienie przy nosie
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesto raz zjednej strony, raz z drugiej strony platków nosa powstaje u
mnie bolące wzgrubienie. Wzgrubienie to jest trochę zaczerwienione, ale nic
więcej się nie tworzy. Strasznie boli. Po kilku dniach zanika i wyłazi po
drugiej stronie.
Jest to strasznie bolące.
Co to może być i jak tego się pozbyć?
pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-11-23 14:38:18

Temat: Re: bolące wzgrubienie przy nosie
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

syla wrote:
> [...]
> zaczerwienione, ale nic więcej się nie tworzy. Strasznie boli. Po
> kilku dniach zanika i wyłazi po drugiej stronie.

to nei zwykly syfek?

3. Data: 2006-11-23 14:44:10

Od: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

syla napisał(a):
> [...]
> więcej się nie tworzy. Strasznie boli. Po kilku dniach zanika i wyłazi po

Polecam oxycort w masci. Powinno pomoc.

Po

4. Data: 2006-11-24 08:45:52

Temat: Re: bol?ce wzgrubienie przy nosie
Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób prześwietlenie. Miałem to samo i okazało się że to implant.

pytanie o produkt
ortodonta - zsuniecie do siebie dwoch zebow
Żylaki u 80-latki, Kriochirurgia w Łodzi?
Bakterie paciorkowca
[market] JONIZATOR POWIETRZA USB (EPI585) BCM