bole kregoslupa

1. Data: 2004-01-07 10:42:08

Temat: bole kregoslupa
Od: "k32" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu mam bardzo silne bole kregoslupa w odcicnku ledzwiowym.
Bole pojawily sie w okresie ciazy i do tej pory nie zniknely a od porodu
minal juz rok. Bole sa na tyle silne ze czasami mam problemy ze wstaniem z
lozka. A najsilniejsze sa po nocy. Czesto sam dotyk kregoslupa w tym miejscu
sprawia mi bol.
Dziecka juz prawie w ogole nie nosze na rekach, a wszystkie prace fizyczne
/takie zwykle domowe/ odpadaja z powodu bolu.
W przyszlym tygodniu wybieram sie do lekarza i tak naprawde nie wiem czego
moge oczekiwac, o jakie badania prosic, o co pytac.
Wizyta bedzie "prywatna", wiec bede mogla prosic o maksymalnie duzo badan.
Tylko o jakie??

Z gory dziekuje

Aniela

2. Data: 2004-01-07 21:15:55

Temat: Re: bole kregoslupa
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdż na stronę www.kregoslup.polbox.pl znajdziesz swój problem i
specjalistów.
fixrambo

3. Data: 2004-01-07 21:27:58

Od: r...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Droga Anielu.
Z góry zakładam że jedyne co ci zaleci to RTG i może wypisze skierowanie na
rezonans. A potem zaprosi cięna następny raz, na diagnozę. I
najprawdopodobniej zrobi zastrzyk z blokadą. Mogę się mylić, ale zwykle tak
właśnie jest. Zorientuj się czy nie ma w twoim mieście specjalisty
fizjoterapeuty zajmującego się zespołami bólowymi kręgosłupa. Sam jestem
fizjoterapeutą i jużnie raz ratowałem spod skalpela pacjentów z góry spisanych
na straty przez lekarza. Ważne jest jednak aby fizjoterapeuta był przeszkolony
i po odpowiednich kursach. Śmiało o to pytaj.

alkohol we krwi i wydychanym powietrzu?
Zaćma
Sclerodermia
witaminki na wlosy, paznokcie i skore