brak ubezpieczenia zdrowotnego a pogotowie

11. Data: 2012-04-06 22:00:20

Temat: Re: brak ubezpieczenia zdrowotnego a pogotowie
Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 16:22, plumke.pl pisze:
> Użytkownik "K"
>

> ...widze ze jestes fachowcem (trolem) w wielu dziedzinach na wielu grupach
> ..z wrodzonym wdziekiem, taktem i kultura
>
> plumke

Masz jakis problem ?

12. Data: 2012-04-06 22:06:54

Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 21:27, czeremcha pisze:

> Nie. "Budżet" czyli wszyscy ci, którzy płacą podatki, bierze na siebie
> obowiązek uratowania ci życia.
>
> Tylko i wyłącznie.
>
> O leczenie musisz sam zadbać.
>
> A nie - zastanawiać się, jak dobrać się do kasy, którą inni do tego
> "budżetu" wpłacają.
>
> Ania

Tylko ze laluniu do budgetu wplaca kazdy kasiore, wystarczy ze kupi
kondona w kiosku i juz leci do wspolnej kasy ponad 40% ceny tegoz.

Problem w tym ze rzad rozpierdala ta kase na lewo i prawo, dawno temu
gruba kasiora leciala na FOZ czyli fundusz oddluzenia zagranicznego.
Kilku kolesi wpadlo na pomysl ze przeciez nie trzeba splacac dlugu tylko
odkupic go za pol ceny na rynku wierzytelnosci wtornych. Problem tylko w
tym ze kasiora zajal sie ktos kto nie odkupil dlugu a wybudowal
imperioium medialne zwane ITI TVN.

13. Data: 2012-04-06 22:19:49

Od: "plumke.pl" <plumke(shift+2)tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Masz jakis problem ?

z lektury twoich postow wynika ze jedynie ty masz problem

14. Data: 2012-04-06 22:31:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 13:04, czeremcha pisze:

> Warto się ubezpieczyć albo zarejestrować jako bezrobotny.
>
> Jeśli nie ma się czasu pójść do UP, bo się pracuje na czarno - to
> chyba oczywiste, że nie państwo go oszukuje, a odwrotnie...

Słyszałam o przypadkach (taksówkarz opowiadał), że do PUPu obowiązkowo
się ludzie zapisują, a potem wyjeżdżają do Niemiec do pracy i opłaca im
się przyjechać taryfą na ten raz w miesiącu, podpisać listę i abarot.
Ale to jeszcze sprzed kryzysu opowieści, nie wiem jak teraz :)

15. Data: 2012-04-06 22:32:37

Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 00:19, plumke.pl pisze:

> z lektury twoich postow wynika ze jedynie ty masz problem

No ja pomagam gosciowi znalezc sie w rzeczywistosci a to ze jaja sobie
robie z goscia to inna sprawa i nie powinno cie to interesowac chyba ze
chcesz zostac jego obronca bo to tak mi wyglada.

16. Data: 2012-04-06 22:34:58

Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 00:31, Aicha pisze:

> [...]
> się przyjechać taryfą na ten raz w miesiącu, podpisać listę i abarot.
> Ale to jeszcze sprzed kryzysu opowieści, nie wiem jak teraz :)

To bylo przed kryzysem teraz samolotami przylatuja na przerwie obiadowej
w niemczech przerwa trwa godzine w niektorych landach.

17. Data: 2012-04-07 01:52:00

Od: "plumke.pl" <plumke(shift+2)tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

>No ja pomagam gosciowi znalezc sie w rzeczywistosci a to ze jaja sobie
>robie z goscia to inna sprawa i nie powinno cie to interesowac

po pierwsze to nie sa wasze prywatne pogaduchy tylko usenet
ale nawet w prywatnej rozmowie slownictwo ktorego uzywasz jest nie na
miejscu
wiec to co nazywasz jajami moze byc smieszne jedynie dla ciebie i podobnych
prymitywow

18. Data: 2012-04-07 02:04:19

Od: gierrro <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 00:34, K pisze:

> To bylo przed kryzysem teraz samolotami przylatuja na przerwie obiadowej
> w niemczech przerwa trwa godzine w niektorych landach.

Chcesz to sprowadzić do absurdu?
Co w tym niby dziwnego? Kwestia odległości, niechby nawet zażarło z
połowę, to i tak się opłaca.

19. Data: 2012-04-07 09:18:49

Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 03:52, plumke.pl pisze:

> [...]
> miejscu
> wiec to co nazywasz jajami moze byc smieszne jedynie dla ciebie i

Nie wpierdalaja sie miedzy wodke a popitke jak nie masz nic do napisania
w tym temacie, obronca sie qrwa znalazl.

20. Data: 2012-04-07 18:27:56

Od: "plumke.pl" <plumke(shift+2)tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wpierdalaja sie miedzy wodke a popitke jak nie masz nic do napisania w
>tym temacie, obronca sie qrwa znalazl.

obronca??? chyba tylko czegos co jest ci znane jak swini niebo...i jako
swinia gapisz sie w to swoje lajno i tylko w kategoriach gnoju umiesz sie
wypowiadac; uzycie wulgaryzmow jedynie pokazuja jak wielka pustke masz
miedzy uszami

bez odbioru

Interpretacja wyników cholesterolu
abstynent kawowy i wysokie cisnienie