brodzik ravak - rozwarstwienie

1. Data: 2016-02-22 10:05:15

Temat: brodzik ravak - rozwarstwienie
Od: Łukasz <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry.

W 2009 kupiłem brodzik:
https://www.ravak.pl/pl/brodzik-prysznicowy-sabina

Wczoraj zauważyłem, że nastąpiło rozwarstwienie laminatu od warstwy pod
laminatem. Poniżej link do filmu jak to wygląda:

https://www.dropbox.com/s/h7q0rygagvqdq7h/20160221_2
00803.mp4?dl=0

Niestety gwarancja się skończyła, jednak wydaje mi się że to jakaś wada
materiałowa/technologiczna. Czy miał ktoś z was podobny problem i
doradzi jakich argumentów użyć w rozmowie z producentem. Może byłby
skłonny wymienić brodzik.

Łukasz

2. Data: 2016-02-22 12:37:31

Temat: Re: brodzik ravak - rozwarstwienie
Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-22 o 10:05, Łukasz pisze:
> [...]
> materiałowa/technologiczna. Czy miał ktoś z was podobny problem i
> doradzi jakich argumentów użyć w rozmowie z producentem. Może byłby

A gwarancja na ile była? Jeśli rok, to może posłużyć się rękojmią? Ona
ma teraz dwa lata, tylko w drugim roku Ty musisz wykazać, że jest to
wina producenta.
Z udowodnieniem chyba tu nie ma problemu. Nie jest to pęknięcie pod
ciężarem, nie jest to dziura po uderzeniu, jest to coś, co powstało
samoistnie w trakcie używania, nie miałeś na to wpływu. Chyba że
skakałeś po tym lub uprawiałeś kąpiel grupową;)

3. Data: 2016-02-22 13:00:20

Od: Łukasz <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2016 o 12:37, adam pisze:

> [...]
> samoistnie w trakcie używania, nie miałeś na to wpływu. Chyba że
> skakałeś po tym lub uprawiałeś kąpiel grupową;)

A do ilu osób liczy się jako grupowa kąpiel :)

4. Data: 2016-02-24 15:50:27

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 22 Feb 2016 10:05:15 +0100, w <naej0c$p63$1@node1.news.atman.pl>, Łukasz
<l...@r...pl> napisał(-a):

> W 2009 kupiłem brodzik:
> https://www.ravak.pl/pl/brodzik-prysznicowy-sabina
>
> Wczoraj zauważyłem, że nastąpiło rozwarstwienie laminatu od warstwy pod

Moja kabina Ravak zardzewiała, widać trzeba unikać :)

5. Data: 2016-02-25 00:21:37

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A pod spodem? Od strony akrylu niewiele widać. Jakby pękło i byłoby widać suche szkło
to wada produkcyjna. Tak to przyczyn może być wiele łącznie z tym, że ci powiedzą że
za ciężka osoba stanęła. Btw jakie obciążenie max jest w instrukcji? Jak nie ma 2 lat
to rekojma. Jak więcej to nowy, innej firmy :-)

6. Data: 2016-02-25 00:24:27

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero zauważyłem, że to 7lat.nic nie zrobisz.

7. Data: 2016-03-08 10:55:07

Od: Łukasz <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2016 o 10:05, Łukasz pisze:
> [...]
> materiałowa/technologiczna. Czy miał ktoś z was podobny problem i
> doradzi jakich argumentów użyć w rozmowie z producentem. Może byłby

Cześć.
Zajrzeć pod nie mogę, bo obudowana kafelkami.

Jutro Panowie demontują i montują nową kabinę z brodzikiem.
Ogólnie firma ravak na plus, Pan z serwisu powiedział, że jak znajdą na
magazynie model który mam ja (stara wersja) to za cenę przesyłki
podeślą. Ogólnie skończyło się na kupnie nowej, bo zależało mi na
mniejszym brodziku i kabinie. Do tego dostałem 25% opustu.

Łukasz

8. Data: 2016-03-08 18:49:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 10:55:07 +0100, Łukasz napisał(a):

> Ogólnie skończyło się na kupnie nowej, bo zależało mi na
> mniejszym brodziku i kabinie.

Za dwa-trzy lata będziesz znowu wymieniał - na większe 33333-))

9. Data: 2016-03-09 12:26:52

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-03-08 10:55, Łukasz wrote:
> [...]
> podeślą. Ogólnie skończyło się na kupnie nowej, bo zależało mi na
> mniejszym brodziku i kabinie. Do tego dostałem 25% opustu.

Nie ma to jak duża konkurencja! :-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info