brow(J)arkowi najlepszego...

1. Data: 2004-01-21 08:00:23

Temat: brow(J)arkowi najlepszego...
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

...wszystkiego ( według marzeń, potrzeb, zasług i zachciewajek ) z
okazji Imienin życzę!!!

Joanna z całą Rodzinką!

2. Data: 2004-01-21 19:42:43

Temat: Re: brow(J)arkowi najlepszego...
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bulbgk$38v$1@news.onet.pl...
> ...wszystkiego ( według marzeń, potrzeb, zasług i zachciewajek ) z
> okazji Imienin życzę!!!

Się wreszcie po długiej sielance dorwałem do kompa, a tu proszę tak
milutko.

Dzięki wielkie !!!

brow(J)arek pozdrawia z szeroko uśmiechnietą michą (bo dostał od
żoneczki takiego "prezenta", że ho, ho niech wszyscy faceci na tej
grupie mi zazdroszczą :) )

3. Data: 2004-01-21 21:38:39

Temat: Odp: brow(J)arkowi najlepszego...
Od: "Carlos" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brow(J)arek pozdrawia z szeroko uśmiechnietą michą (bo dostał od
> żoneczki takiego "prezenta", że ho, ho niech wszyscy faceci na tej
> grupie mi zazdroszczą :) )

Zrobiles smaka a nic nie powiesz. Moze cos wiecej..
:-)

--
Carlos

4. Data: 2004-01-21 23:03:02

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> brow(J)arek pozdrawia z szeroko uśmiechnietą michą (bo dostał od
> żoneczki takiego "prezenta", że ho, ho niech wszyscy faceci na tej

Nie zdąrzyłem niestety się dołączyć o czasie, ale i tak Ci życzę cobyś nie
tylko od okazji od żony dostawał

.....prezenty, oczywiście ;)))))

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2004-01-22 13:02:45

Od: "e-mailetka" <e-mailetka no spam@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja się dołączam do życzeń - zdrówka i radosci życia :)

e-mailetka

fajnie że się cieszysz z "prezenta" miło jest poczytać że ktoś się jeszcze z
takich "prezentów" cieszy niektórzy to mają na co dzień i nawet ciepłego
słowa nie powiedzą.

6. Data: 2004-01-22 14:17:27

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) e-mailetka:

> i ja się dołączam do życzeń - zdrówka i radosci życia :)

Ja również :-)))

> fajnie że się cieszysz z "prezenta" miło jest poczytać że ktoś się jeszcze z
> takich "prezentów" cieszy niektórzy to mają na co dzień i nawet ciepłego
> słowa nie powiedzą.

Co to za prezent, który ma się codziennie. Nuda panie ....

puchaty

7. Data: 2004-01-22 19:41:59

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carlos" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zrobiles smaka a nic nie powiesz. Moze cos wiecej..
> :-)

No to powiem tylko, że mojej żonie do twarzy w czerwonym :) i ani słowa
więcej...

brow(J)arek pozdrawia

8. Data: 2004-01-22 19:44:48

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
wiadomości news:1rmh7svlb6zy3$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.co
m...

> Co to za prezent, który ma się codziennie. Nuda panie ....

Hmmm ten prezent to ja poproszę choćby i codziennie ;)

brow(J)arek pozdrawia

9. Data: 2004-01-22 19:53:45

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Jan 2004 20:41:59 +0100, na pl.soc.rodzina, brow(J)arek napisał(a):

> No to powiem tylko, że mojej żonie do twarzy w czerwonym :)

Zawstydziłeś ją ????
Dżentelmeni tak nie postępują ;-)

puchaty

10. Data: 2004-01-22 19:54:35

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Jan 2004 20:44:48 +0100, na pl.soc.rodzina, brow(J)arek napisał(a):

> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:1rmh7svlb6zy3$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.co
m...

> Hmmm ten prezent to ja poproszę choćby i codziennie ;)

To byś się wykosztował ... ;-)

puchaty

Nowy zwiazek
potrzebny laryngolog z rzeszowa