brucelloza czy bruceloza, jak sa grozne?

1. Data: 2003-04-24 17:12:58

Temat: brucelloza czy bruceloza, jak sa grozne?
Od: "alla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ukradkiem poczytuje sobie Wasza grupe:)
Dowiedzialam sie, ze moj byly zachorowal na bruceloze i przebywa w szpitalu.
Podobno twierdzil, ze to choroba od kota, nie mojego rzecz jasna.
W sieci malo jest wiadomosci na temat powiklan i stopnia zagrozenia dla
organizmu.
Mimo tego, ze juz od dawna ze soba nie jestesmy, smutno mi i boje sie o
niego:)
Pomozcie:)
Alla

2. Data: 2003-04-25 08:58:10

Temat: Re: brucelloza czy bruceloza, jak sa grozne?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Apr 2003, alla wrote:

> Podobno twierdzil, ze to choroba od kota, nie mojego rzecz jasna.
> W sieci malo jest wiadomosci na temat powiklan i stopnia zagrozenia dla
> organizmu.

mysle, ze w sieci powinno byc jednak cos na ten temat. Choroba jest
przewlekla i rzeczywiscie moze dawac powiklania ze strony ukladu
nerwowego, narzadu ruchu itp.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

==== ANTYKONCEPCJA ====
Uczulenie-czy choroba skóry?
SARS - czy po chorobie nabywa się odporność ?
Nadmierne pocenie
prosba o przetlumaczenie paru slow z laciny (lekarskie)