buk a jesion

1. Data: 2005-10-28 21:22:23

Temat: buk a jesion
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

- czy są jakieś różnice w panelach drewnianych między bukiem a jesionem
? bo w laminowanych to rozumiem że żadnych bo to tylko nadruk

- z salonu mam widok na drzwi od łązienki. wydaje mi się że pełne lub
pełne z szybką na górze to dość obciachowy widok. Co myślicie o drzwiach
np 3 romby niesymetrycznie rozłożonym i jakieś mleczne szybki ?

- jaki kolor drzwi pasowałby do paneli byk/jesion ?

--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-10-28 22:13:51

Temat: Re: buk a jesion
Od: "Krzysztof" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra" <adres.w@stopce> napisał w wiadomości

> - czy są jakieś różnice w panelach drewnianych między bukiem a jesionem ?
> bo w laminowanych to rozumiem że żadnych bo to tylko nadruk

Buk jest ciemnym drewnem , jesion jasnym . Jest też różnica w twardości.
Jesion to bardzo twarde drewno.

> - z salonu mam widok na drzwi od łązienki. wydaje mi się że pełne lub
> pełne z szybką na górze to dość obciachowy widok. Co myślicie o drzwiach
> np 3 romby niesymetrycznie rozłożonym i jakieś mleczne szybki ?

Te szybki to może jakiś witraż ?

>jaki kolor drzwi pasowałby do paneli byk/jesion ?

Na mój gust stolarka powinna być trochę ciemniejsza od podłóg.

3. Data: 2005-10-28 23:13:08

Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisał(a):
> Użytkownik "Ra" <adres.w@stopce> napisał w wiadomości

> Buk jest ciemnym drewnem , jesion jasnym . Jest też różnica w twardości.
> Jesion to bardzo twarde drewno.
tzn chyba aż tak ciemny - jest sporo ciemniejszych

> Te szybki to może jakiś witraż ?
nie, widziałem takie drzwi dre albo porta

> Na mój gust stolarka powinna być trochę ciemniejsza od podłóg.

Ok, a meble - jeszcze ciemniejsze ? byłoby ich mało, okna na wschód

P. Arek

--
arek at aster dot pl

Sufit fluorescencyjny (co za słowo !!!)