buuu

1. Data: 2002-11-15 00:00:40

Temat: buuu
Od: "Jarek Zukowski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba sobie skutecznie obrzydzilam Nutelle...
Sprobowalam jej ze 2 razy po 2 lyzeczki i po 2 dniach
widac efekty na mojej twarzyczce w postaci krostek sztuk kilka...
Dopoki bede o tym pamietac, dopoty nie rusze tej zdradliwej
Nutelli. Czego i Wam zycze :)

Pozdrawiam,
senna Kremowka.

2. Data: 2002-11-15 15:05:11

Temat: Re: buuu
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widac efekty na mojej twarzyczce w postaci krostek sztuk kilka...
> Dopoki bede o tym pamietac, dopoty nie rusze tej zdradliwej

A ja zżarłam dwa pączki, bo miałam naprawdę ochotę. I po 10 minutach było mi
tak niedobrze i źle, że coś okropnego.
To było dwa dni temu. Teraz, jak będę mieć ochotę na słodkie, to już się nie
dam nabrać i zjem winogrona.:-)

Pozdrawiam- Gosia

3. Data: 2002-11-16 11:25:47

Od: "Looki" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora