buuuuuuuuuuu

1. Data: 2004-11-08 21:52:06

Temat: buuuuuuuuuuu
Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co ta grupa ma wspólnego s psychologią ..cyt...
Pan Kominek
"Kurwa, zakompleksione, niedowartosciowane
cipki probujace odmlodzic sie poprzez ssanie mlodych kutasow."
"
Co zrobic jesli nie wie sie kim sie jest?

Znalezc sobie jakas dupe."

a czy ten Kminek .. to to ma coś nie tak z dupą...hm... bo jego wariacje
wciaz wokół tego oscyluja .
no tak niezaspokojone potrzeby i co..frustracja ..no ale kto by z takim
błaznem wytrzymał
dziwi mnie moi drodzy, ze uczestniczycie w tych jego wywodach, ba nieraz go
bronicie !! że to niby teraz taka filozofia dupy właśnie jest tez potrzebna
... ciekawe..
myslę że grupa związana z psychologia jest potrzebna ...ale taka grupa,
gdzie można dokonac wymiany myśli, pytać i mieć nadzieję że odpowie ci ktos
kto przeczytał przynajmniej 3 ksiązki w zyciu ...i zna więcej wyrazów na d.
a tutaj ..ha ...jak na ząbkowskiej .., choć ta ostatnio ładnie wyremontowali
.. mam nadizeje, ze tutaj tez jakis pawulon ktos podrzuci

wiem, ze zawsze znajdzie sie jakaś zakała, ale tutaj wiekszość wątków to
onanizm własna głupotą ....
ci madrzejsi niech się nie obrazają .. jest ich kilku ...
miałabym czasem ochote porozmawiac na tej grupie z madrymi ludżmi ...ale
wystarczy ze przeczytam kilka ostatnich watków .. i wolę napisac do
znajomych
mam nadizeje że powstanie tu kiedys grupa,która rzeczywiście ma coś
wspólnego z psychologią

no i czekam na hieny
a uuuuuuuuuu

1. Data: 2004-11-08 22:03:47

Temat: Re: buuuuuuuuuuu
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Znalezc sobie jakas dupe."
>
> a czy ten Kminek .. to to ma coś nie tak z dupą...hm... bo jego wariacje

masz trafne spostrzezenia bowiem Kominek to gej i z dupa ma nielada problem.

> [...]
> błaznem wytrzymał
> dziwi mnie moi drodzy, ze uczestniczycie w tych jego wywodach, ba nieraz go

no jest takich paru co mysla ze kominek jest kul i ze cokolwiek nie powie
jest kul. wiesz paru takich w stylu " I wanna be like kominek " co to
poczucia wlasnej tozsamosci nie maja.
> [...]
wyremontowali
> ... mam nadizeje, ze tutaj tez jakis pawulon ktos podrzuci

nie osadzaj calej grupy na podstawie postow kominka.

> [...]
> ci madrzejsi niech się nie obrazają .. jest ich kilku ...
> miałabym czasem ochote porozmawiac na tej grupie z madrymi ludżmi

wskocz na psp czat czasem :D
> [...]
> znajomych
> mam nadizeje że powstanie tu kiedys grupa,która rzeczywiście ma coś

to jest psychologia w zyciu codziennym. nawet na takich przypadkach jak
kominek mozna sie czegos nauczyc.

> no i czekam na hieny

no czekamy czekamy:)
> a uuuuuuuuuu

au au auuuuuuuuuuuuuuu (pelnia?)

1. Data: 2004-11-08 22:32:34

Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

grupy całej nie osadzam, choć mysle że typy typu kominek niejednokrotnie
tutaj dominuja i to mnie martwi
jest tu kilka fajnych osób, które mają coś do powiedzenia ... i może
wytrwaja ..albo powstanie kiedys grupa bez kominkowa.

pełnia chyba już była ...ale
widze ze ty tez podchwyciłaś ;-)

pozdrawiam aga

1. Data: 2004-11-08 22:44:27

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> jest tu kilka fajnych osób, które mają coś do powiedzenia ... i może
> wytrwaja ..albo powstanie kiedys grupa bez kominkowa.

no kiedys byla a kominek krolowal na pl.soc.seks, ale pewnie przeczytal
jakas ksiazke co ja uznal za madra (moze encyklopedie), wyjal reke z majtek
i wykrzyknal :"lece na pl.sci.psychologia" i tak juz zostalo.

pozdr

1. Data: 2004-11-08 22:46:53

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Agnes:

> ... bez kominkowa.

bezkominkowa
a teraz wracaj do lekcji a nie za psychologie sie zabierasz

--
Damn the language

1. Data: 2004-11-08 22:47:55

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Kasia :

> au au auuuuuuuuuuuuuuu (pelnia?)

lubie twoj dowcip

--
Damn the language

1. Data: 2004-11-08 22:56:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia :
> ... pewnie przeczytal jakas ksiazke co ja uznal za madra
> (moze encyklopedie), wyjal reke z majtek i wykrzyknal :
> "lece na pl.sci.psychologia" i tak juz zostalo.

Wszystko sie zgadza, ale z tym "przeczytaniem" to nie sadze. ;D
Jedyne co Kominek czytuje ze ~zrozumieniem to etykiety linkow
do darmowych pornosow w necie. ;)))))

--
Czarek

1. Data: 2004-11-08 22:57:52

Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla Agnes:

> mam nadizeje że powstanie tu kiedys grupa,która rzeczywiście ma coś
> wspólnego z psychologią

no ja nie rozumiem takiego pierdolenia bez sensu
macie tutaj niby ewenementy wszelkiej mascii jedyne na co was stac to bzdurna
generalizacja, troche wyzwisk i udawanie ze nic was to nie obchodzi...
no wybaczcie, ale to poziom dody, a nie mOndrych szparek..
zal dupe sciska kiedy przez to wasze dupienie poziom grupy spada

specjalnie wybralem to zdanie by pokazac tez poziom elokwencji
ten kto znajdzie blad logiczny bedzie mogl przeleciec kasie ;)

--
Damn the language

1. Data: 2004-11-08 23:06:20

Od: "Agnes" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

juz dobrze tato dobrze... bo zapaści dostaniesz ....

1. Data: 2004-11-08 23:12:30

Od: "Łukasz S." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <ciach>
> mam nadizeje że powstanie tu kiedys grupa,która rzeczywiście ma coś
> wspólnego z psychologią

zazwyczaj wiecej czytam posty niz udzielam sie w dyskusjach ale musze
przyznac
ze kiedys bylo tu zupelnie inaczej.. ale ponoc teraz wszedzie sie tak
dzieje..

Poazdrawiam - Łukasz S.

NIE i już
Nowe studia na Wydziale Psychologii UW