"bylo sobie zycie"

11. Data: 2005-10-22 00:02:30

Temat: Re: "bylo sobie zycie"
Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borek" <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> napisał w wiadomości
news:op.sy0o0fno584cds@borek...

> Sęk w tym, że granica między nagraniem kumplowi filmu i sprzedaniem
> go za cenę płytki, a nagraniem filmu i zarobieniem na jego sprzedaży
> jest bardzo cienka. A jeżeli zarabiasz choćby parę groszy, czerpiesz
> zyski z łamania praw autorskich. To, czy prokuraturze będzie się
> chciało, czy nie umorzy ze względu na znikomą itd. to zupełnie inna
> sprawa.

Ja może naiwnie łatwowierny jestem, ale Kania napisała:
"Koszt: plytka DVD + ewentualny koszt
przesylki dla osob spoza Warszawy."
:)

Radek

12. Data: 2005-10-22 08:26:09

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zyski z łamania praw autorskich. To, czy prokuraturze będzie się
> chciało, czy nie umorzy ze względu na znikomą itd. to zupełnie inna

No tak,ale ja to odbieram jako kolezenska przysluge,ten film nie jest do
zdobycia droga kupna,a jest super dla dzieciakow,moga sie z niego duzo
nauczyc.

Rozumiem Twoje zdenerwowanie :)

Magda

13. Data: 2005-10-22 08:32:20

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> pisze:

> [...]
> go za cenę płytki, a nagraniem filmu i zarobieniem na jego sprzedaży
> jest bardzo cienka. A jeżeli zarabiasz choćby parę groszy, czerpiesz

A przeczytałeś dokładnie post Kani?

--
PozdrawiaM

14. Data: 2005-10-22 09:44:41

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Oct 2005 10:32:20 +0200, Nixe <n...@f...peel> wrote:

> A przeczytałeś dokładnie post Kani?

Tak.

Podejmujesz się dyskutować z prokuratorem na temat tego, ile kosztuje
płytka i jej nagranie?

Poza tym czy samo kopiowanie i rozprowadzanie materiałów, do których
nie masz prawa, stanowi już pogwałcenie prawa autorskiego. Jeżeli
zeskanujesz książkę Spkowskiego i umieścisz ją na swojej stronie,
możesz się spodziewać kłopotów nawet, jeśli na Twoją stronę każdy
może wejść nie płacąc ani grosza.

Nie wiem, czy to nie jest sformułowane tak, że można kopiować
wyłącznie na własny użytek.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
i diagnozy ryzyka dysleksji

15. Data: 2005-10-22 10:15:22

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:op.sy1j0rgx584cds@borek>
Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> pisze:

> Podejmujesz się dyskutować z prokuratorem na temat tego, ile kosztuje
> płytka i jej nagranie?

Ale o czym Ty mówisz? Kania daje komuś płytkę z nagraniem.
Chce tylko zwrot kosztów płytki i przesyłki.
Przecież nie czerpie zysków z nagrania.
To również jest karalne?

> Poza tym czy samo kopiowanie i rozprowadzanie materiałów, do których
> nie masz prawa, stanowi już pogwałcenie prawa autorskiego.

Gdzie jest napisane, że nie mam prawa nagrywać programów z telewizji?
Bardzo proszę o odpowiedni paragraf.

> Jeżeli zeskanujesz książkę Spkowskiego i umieścisz ją na swojej stronie,
> możesz się spodziewać kłopotów nawet, jeśli na Twoją stronę każdy
> może wejść nie płacąc ani grosza.

Jeśli nagram bajkę z TV na kasetę i dam ją znajomym, to również mogę
spodziewać się kłopotów?

> Nie wiem, czy to nie jest sformułowane tak, że można kopiować
> wyłącznie na własny użytek.

Znajomi, którym daję kasetę z bajką też mają ją na własny użytek.

--
PozdrawiaM

16. Data: 2005-10-22 12:31:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:djd3fr$22hi$1@news.mm.pl...
> Ale o czym Ty mówisz? Kania daje komuś płytkę z nagraniem.
> Chce tylko zwrot kosztów płytki i przesyłki.
> Przecież nie czerpie zysków z nagrania.
> To również jest karalne?

tak, bo na plytce jest film stowrzony przez ogos innego niz Kania, to raz.
po drugie nikt by od niej nie kupil samej plytki placac za nia dodatkowo
oplate pocztowa, ale kupuje bo jest na niej spiracony film.

iwon(k)a

17. Data: 2005-10-22 12:32:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> Witajcie,
>
> Serial "Bylo sobie zycie", 26 odcinkow, wszystko sie miesci na jednej
> plytce DVD
> (4,12 GB), zripowane z TV.
>
> Ktos jest zainteresowany?

moze ci co sciagaja piractwo.....

iwon(k)a

18. Data: 2005-10-22 12:41:41

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djdbfr$d3u$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> tak, bo na plytce jest film stowrzony przez ogos innego niz Kania, to
> raz. po drugie nikt by od niej nie kupil samej plytki placac za nia
> dodatkowo oplate pocztowa, ale kupuje bo jest na niej spiracony film.

A gdyby dał jej do ręki własną płytkę z prośbą o nagranie, to byłaby inna
sytuacja?

--
PozdrawiaM

19. Data: 2005-10-22 12:45:53

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, bo na plytce jest film stowrzony przez ogos innego niz Kania, to raz.
> po drugie nikt by od niej nie kupil samej plytki placac za nia dodatkowo
> oplate pocztowa, ale kupuje bo jest na niej spiracony film.

O rany... chcialam dobrze, wyszlo zle...

Czyli co, nie moge nikomu skopiowac?

Kania

20. Data: 2005-10-22 12:47:09

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djdbgj$d5j$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> moze ci co sciagaja piractwo.....

Rozumiem wobec tego, że jeśli moja mama nagrywa mi wszystkie odcinki serialu
"XYZ", bo ja nie mam czasu, by go obejrzeć w godzinach nadawania, albo nie
mogę sama nagrać, to też jest piratką? Bo sytuacja jest identyczna. Ani
mama, ani Kania nie czerpią zysków z tego tytułu.

--
PozdrawiaM

Szukam tytułu książki - może ktoś zna..?
Poszukiwana/Poszukiwany (Praca)
Kosmetyki dla nastolatka
W sprawie 15 latka-wielkie podziękowania
6-latek problemy z nauką w przedszkolu