całkowanie numeryczne :-)

1. Data: 2006-01-28 22:18:45

Temat: całkowanie numeryczne :-)
Od: "Necrophile" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam hackerów ludzkich umysłów, socjotechników, zawodowych podrywaczy oraz
intrygujące uwodzicielki. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się jakie to
fantastyczne kiedy osiągamy swoje cele wobec innych ludzi zasiewając w ich
umysłach odpowiednie sugestie ? Wydaje się to dosyć ciekawe. Nie chodzi o to
żeby być sobą ale osiągać swoje cele w sposób prosty łatwy i przyjemny.
Wszystkim zainteresowanym owymi technikami mogę cos zaproponować na zasadzie
wymiany. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek nagrania z kursów NLP, NLS lub hipnozy
w języku polskim zapraszam na @ albo gg 2727125. Życie to gra wiec zajmijmy
się całkowaniem numerycznym ;-).

--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

2. Data: 2006-01-28 22:34:23

Temat: Re: całkowanie numeryczne :-)
Od: zielsko <zielsko_p@wywal_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-01-2006 o 23:18:45 Necrophile <h...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> zasiewając w ich umysłach odpowiednie sugestie ? Wydaje się to dosyć
> ciekawe. Nie chodzi o to żeby być sobą ale osiągać swoje cele w sposób

Wbrew pozorom zjazd czarownic jest na innej grupie.
--
Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

3. Data: 2006-01-28 23:02:11

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Necrophile" <h...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:drgqv8$c78$1@news.onet.pl...

> [...]
> lub hipnozy w języku polskim zapraszam na @ albo gg 2727125. Życie to gra
> wiec zajmijmy się całkowaniem numerycznym ;-).

Misiu - biorę cię na warsztat i po godzinie żrysz mi z ręki, bez NLP, bez
hipnozy, bez gg :)

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2006-01-28 23:24:47

Od: "Necrophile" <h...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> Użytkownik "Necrophile" <h...@p...onet.pl> napisał w

> Misiu - biorę cię na warsztat i po godzinie żrysz mi z ręki, bez NLP,
> bez hipnozy, bez gg :)

Szkoda ze to tylko net chętnie bym się przekonał , uwielbiam socjotechnikow
gdy ktoś mną manipuluje, to jest fascynujące.
--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

5. Data: 2006-01-28 23:45:02

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Necrophile" <h...@P...onet.pl> napisał w
wiadomości news:drguhm$lrs$1@news.onet.pl...

> Szkoda ze to tylko net chętnie bym się przekonał , uwielbiam
> socjotechnikow gdy ktoś mną manipuluje, to jest fascynujące.

Pomijając pieduły które wypisałeś, kiedy i gdzie moglibyśmy się spotkać w
realu ?

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-01-28 23:49:13

Od: "Necrophile" <h...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> Użytkownik "Necrophile" <h...@P...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:drguhm$lrs$1@news.onet.pl...

> Pomijając pieduły które wypisałeś, kiedy i gdzie moglibyśmy się
> spotkać w realu ?

Jestem z Kalisza moge dojechac do 150 km, zapraszam na gg . Dziekuje za
zainteresowanie i pozdrawiam.

--
Odpowiadając na mój adres email usuń słowo napisane dużymi literami.

7. Data: 2006-01-28 23:59:52

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Necrophile" <h...@P...onet.pl> napisał w
wiadomości news:drgvu0$pef$1@news.onet.pl...

> Jestem z Kalisza moge dojechac do 150 km

Jestem z Warszawy - mój zasięg rażenia nachwilę obecną wynosi ~20 km.

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-01-29 00:13:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Necrophile; <drgqv8$c78$1@news.onet.pl> :

> [...]
> wymiany. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek nagrania z kursów NLP, NLS lub hipnozy

Nie przekonałeś mnie - coś słabe te NLP, NLS i hipnozy. ;)

Flyer

9. Data: 2006-01-29 00:51:13

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wymiany. Jeżeli ktoś ma jakiekolwiek nagrania z kursów NLP, NLS lub hipnozy

A z drugiej mańki - co wy tak za tymi nagraniami latacie po sieci?
Nasuwa mi się przypuszczenie, że nagrania lepiej trafiają do adeptów
NLP, a co za tym idzie wniosek z pewnego artykułu zapodanego na grupie
jest bardzo trafny - to "wykładowca" posiada zdolności i "hipnotyzuje"
adeptów, żeby uwierzyli, że za jego zdolności odpowiada tylko treść
przekazu, a nie zdolności/osobowość przekazującego --> wobec powyższego
nauka NLP służy zmanipulowaniu uczących się. ;)

Flyer

10. Data: 2006-01-29 01:09:59

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Necrophile napisał(a):
> Witam hackerów ludzkich umysłów, socjotechników, zawodowych podrywaczy

Ja się na tym nie znam. Myślę, że spojrzenie na świat i własne zdanie
już jest manipulacją zadaną samemu sobie.
Jest parę typów ludzi pierwszy to ci, którzy dostrzegają ludzi myślących
inaczej od nich i myślą, że oni mają rację. Drudzy też dostrzegają to i
myślą, że to tamci mają rację, ale też są tacy, którzy nic nie
dostrzegają i też im dobrze.
Z reguły wszyscy mają jedną wadę bo myślą, że są autorami własnych myśli.

Psycholog w Szczecinku
Kobieca zemsta
Re: Dlaczego Bóg wysłuchuje tylko nielicznych modlitw o zdrowie?
Lęk u dwulatka przed wyjściem z domu
szukam trenera - team building