całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?

31. Data: 2009-12-12 15:14:36

Temat: Re: ca
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:4b23a478$0$4951$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
com...
> Prawusek wrote:
>

> Nie dojdzie do tego, bo jak wiadomo już w grudniu 2012 nastąpi koniec
> świata.

No to, po jakiego grzyba budujemy te stadiony na 2012?
;-)

Pozdrawiam futbolowo
skryba

32. Data: 2009-12-12 19:18:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy wrote:

> No to, po jakiego grzyba budujemy te stadiony na 2012?
> ;-)

Żeby koniec świata powitać uroczyście!

Pozdrowienia,
Michał

33. Data: 2009-12-12 19:47:07

Temat: Re: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na pewno nie korzysta z N2. I tylko to, jedynie to, i precyzyjnie to
> miałem na myśli.

Hejka. Oj, korzysta, korzysta. :-) Gdyby nie było azotu w powietrzu
atmosferycznym, który pełni rolę rozpuszczalnika dla tlenu i innych gazów,
znacznie podwyższone stężenie tlenu byłoby zabójcze dla życia na ziemi i dla
tej Twojej róży też. ;-)

> Azotany, azotyny, amoniak, aminy, aminokwasy, amidy, i cała reszta
> związków azotu to już nie azot. I jedynie o to mi chodziło.
Oczywiście związki azotu nie mają nic wspólnego z azotem, który przy
każdej nadarzającej się okazji jest z nich wyjątkowo łatwo uwalniany do
atmosfery.

> I obieg zostawny w spokoju.

Obiegu azotu nie można zostawić w spokoju ze względu na znaczenie azotu
jako podstawowego składnika białek. Wszak życie jest formą istnienia białka.
:-)
Pozdrawiam materialnie Ja...cki

34. Data: 2009-12-12 22:16:16

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-12-12 20:47:07 +0100, "Dirko" <j...@w...pl> said:

> Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:hg0bgl$mpf$1@news.dialog.net.pl...

> Hejka. Oj, korzysta, korzysta. :-)

Tak więc korzysta również z konta bankowego i karty kredytowej. Mądre
te rośliny w dzisiejszych czasach ;)

--
DJ

35. Data: 2009-12-13 06:43:45

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc korzysta również z konta bankowego i karty kredytowej. Mądre te
> rośliny w dzisiejszych czasach ;)
> DJ

Oj. Pojechałeś po bandzie.
Choć w zasadzie - skoro kupiłeś różę płacąc kartą kredytową wydaną do
posiadanego przez Ciebie konta bankowego, to można się Tobą zgodzić. Jednak,
od takiej filipiki myślowej już tylko mały krok od stwierdzenia, że to róża
kupiła sobie Ciebie.
:-)

Pozdrawiam absurdalnie
skryba

36. Data: 2009-12-13 06:47:17

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
com...

> Żeby koniec świata powitać uroczyście!

Koniecznie muszę kupić głębszy fotel.
:-))

Pozdrawiam z podłogi
skryba

37. Data: 2009-12-13 13:58:59

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-12-13 07:43:45 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

> [...]
> Jednak, od takiej filipiki myślowej już tylko mały krok od
> stwierdzenia, że to róża kupiła sobie Ciebie.

Tak właśnie też jest. Nieprzeciętnym urokiem kwiatów zwabiła osobnika
gatunku homosapiens, nakłaniając go do dostarczania wielu dodatkowych
składników pokarmowych, zaszczytnego miejsca w ogrodzie, ŚOR, itd.,
itp. ;))))

--
DJ

38. Data: 2009-12-13 15:09:25

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak więc korzysta również z konta bankowego i karty kredytowej. Mądre te
> rośliny w dzisiejszych czasach ;)

Hejka. Johnny, czyżby to nerwowa reakcja Twojego organizmu na zrzucenie
klapek z oczu?
Pozdrawiam stresowo Ja...cki

39. Data: 2009-12-13 15:31:54

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-12-13 16:09:25 +0100, "Dirko" <j...@w...pl> said:

> Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:hg14ng$473$1@news.dialog.net.pl...

> Hejka. Johnny, czyżby to nerwowa reakcja Twojego organizmu na
> zrzucenie klapek z oczu?

Nie, skądże... nie klapię oczami...

> Pozdrawiam stresowo Ja...cki

Nie stresuj się, jest niedziela, trzeba się zrelaksować, pomyśleć o
śniegu, może mocniej sypnie :)

--
DJ

40. Data: 2009-12-13 15:36:07

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gatunku homosapiens, nakłaniając go do dostarczania wielu dodatkowych
> składników pokarmowych, zaszczytnego miejsca w ogrodzie, ŚOR, itd., itp.

Widzisz, zatem jakie te róże są podstępne?
A pozwól takiej rosnąć w ogrodzie to się tak tymi korzeniami porozpycha,
że po kilku latach przesadzenie jej to straszliwa mordęga.
Korzenie kilkumetrowe.
W donicy nawet sporej będziesz ją tylko katował. Sadź do gruntu.
Choć z drugiej strony za zwabianie i narażanie na wydatek i koszty
opieki powinna pocierpieć. Jakaś kara się jej należy.

Pozdrawiam surowo
skryba

Chore tuje.
Szczepiona jabłoń