całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?

41. Data: 2009-12-13 16:13:48

Temat: Re: całoroczna skrzynia na drzewka - z czego?
Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-12-13 16:36:07 +0100, "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> said:

> Korzenie kilkumetrowe.
> W donicy nawet sporej będziesz ją tylko katował. Sadź do gruntu.

A moje róże już od wielu lat w gruncie...
yapann chciał zapuszkować do skrzynki.

--
DJ

42. Data: 2009-12-13 19:41:22

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" wszystkim Burkom na wsi wali Azor:

> Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Johnny, czyżby to nerwowa reakcja Twojego organizmu na zrzucenie
> klapek z oczu?
> Pozdrawiam stresowo Ja...cki

Ja tylko tak jak ta faktura... pro forma; DJ to nie Johnny ( a szkoda, bo
wtedy coś mądrego może wpłynęłoby na moje konto;-)

Zdroofka Johnny

43. Data: 2009-12-13 20:23:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dirko" wszystkim Burkom na wsi wali Azor:
>
> Ja tylko tak jak ta faktura... pro forma; DJ to nie Johnny ( a szkoda, bo
> wtedy coś mądrego może wpłynęłoby na moje konto;-)

Hejka. Bądź w kwestii wpłynięcia dobrej myśli. To tylko kwestia czasu.
Tę grupę czyta wielu mądrych ludzi i a nuż ktoś z nich rzuci perły ... ;-)
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

Chore tuje.
Szczepiona jabłoń
liście na kompost