cannabis'y

1. Data: 2003-03-30 19:23:05

Temat: cannabis'y
Od: "Drukqs" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie, czy to dużo
jak szybko sie uzaleznie i co robić zeby starzy sie nie pokapowali.
tzn. po oczach i mowie....

Zaq

1. Data: 2003-03-30 19:27:44

Temat: Re: cannabis'y
Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drukqs" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie, czy to dużo
> jak szybko sie uzaleznie i co robić zeby starzy sie nie pokapowali.
> tzn. po oczach i mowie....

Może zastanów się raczej jak z tym skończyć, a nie nad tym, co zrobić żeby
rodzice się nie pokapowali...
Elle.

1. Data: 2003-03-30 19:29:47

Od: Jacek A. Leszczyński <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drukqs wrote:

> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie, czy to dużo
> jak szybko sie uzaleznie i co robić zeby starzy sie nie pokapowali.
> tzn. po oczach i mowie....
>

> Zaq

Zadam pytanie - jesli palisz - to jaki jest sens, zeby to ukrywac, a moze
inaczej - jaki jest sens tego, ze palisz ??? :) JL.

1. Data: 2003-03-30 19:31:25

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drukqs wrote:
> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie, czy to dużo
> jak szybko sie uzaleznie i co robić zeby starzy sie nie pokapowali.
> tzn. po oczach i mowie....

No tak, a za chwilę pojawi się post Twoich Rodziców:
- podejrzewamy, że nasze Dziecko od 3 dni pali marihuane, zorientowaliśmy
się po 'oczach' Co zrobić, żeby wyciągnąć biedaka z grobu?

Rewelacja.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-30 19:50:24

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

dedek <d...@w...pl>

> hehe fajny post; ile juz wypaliles?

a Ty ile?

...1,5 g

p.

1. Data: 2003-03-30 19:54:12

Od: dedek <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-30 20:32:57

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie, czy to dużo
> jak szybko sie uzaleznie i co robić zeby starzy sie nie pokapowali.
> tzn. po oczach i mowie....

to nie jest dużo... ale zależy jaki to jest silny środek, tzn. czy jest
naturalny, czy wzbogacany chemicznie.
generalnie znam mnóstwo osób które palą marihuanę od kilku lat i żaden nie
wykazuje uzależnienia. można polemizować, czy to, że tak długo palą nie jest
przejawem uzależnienia, ale mogę powiedzieć, że wszyscy oni potrafią sobie
poradzić bez trawki.
jak ukryć to przed rodzicami? nie wiem, bo ja ja nie ukrywam :)

--
nawrocki

______________________________
e-mail: p...@n...art.pl
homepage: www.nawrocki.art.pl
mobile (sms/mms/chat): 606989581

1. Data: 2003-03-30 20:38:47

Temat: Odp: cannabis'y
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drukqs
> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie

po co?

p.

1. Data: 2003-03-30 21:10:50

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie, czy to dużo
> jak szybko sie uzaleznie i co robić zeby starzy sie nie pokapowali.
> tzn. po oczach i mowie....
eeee tam zostaw to lepiej. marihuana wyje ci mozg i jesli jestes madry to
przestaniesz ja palic.

pozdr
Kasienka

1. Data: 2003-03-30 21:11:34

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Drukqs <a...@t...pl> napisał(a):
> pale od 3 dni marihuane 0,5g dziennie
Chwalisz się czy żalisz?

--
esta

'niewieczna' Przyjaźń
DDA
FW: pl.hum.art RFD 4
Niestety
noc z czwartku na piątek mialam dluga rozmowe z Bogiem...