Niestety

1. Data: 2003-03-30 15:43:42

Temat: Niestety
Od: "Katarzyna Makowska" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kontakt z grupa za pomoca "gazety" jest wysoce irytujacy. Nie dosc,ze
wchodzenie na nia to bieg przez plotki, to jeszcze watki pokazuja mi sie jak
chca i kiedy chca. Sa - i znikaja. Potem znowu wracaja. Od czasu do czasu,
zamiast nakliknietego postu pojawia mi sie... artykul z GW. Ja sie tak nie
bawie.
Moze znajde dojscie przez inny sensowniejszy serwer, moze mojego Shawa
odetkaja w Polsce.
Poki co - zycze wszystkim wspanialej wiosny i zwyciestwa Koalicji w Iraku!
Go Yankies, go Brits, go Aussies, go Poles, go!

Kaska