cannabis'y

1. Data: 2003-03-31 13:13:06

Temat: pytanie ankietyjne
Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawi mnie to jak wiele z osób które tak gorąco nawoływały do porzucenia
palenia same paliły.
czy ich nawoływania są poparte własną wiedzą, doświadczeniami czy też wiedzą
ogólną ze Marihuana is bad!

1. Data: 2003-03-31 13:19:45

Temat: mała ankieta
Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawi mnie jedno:
ile osób nawołujące do porzucenia palenia same paliły??
czy wiedza tych osób jest oparta na własnych doświadczeniach czy tylko na
ogólnej wiedzy która mówi ze Marihuana is bad!

1. Data: 2003-03-31 13:20:36

Temat: Re: pytanie ankietyjne
Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

serwis szaleje;(

1. Data: 2003-03-31 13:28:37

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cahreg napisał w wiadomości news:b69et2$k80$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> palenia same paliły.
> czy ich nawoływania są poparte własną wiedzą, doświadczeniami czy też

Wystarczy mi własna wnikliwa obserwacja i liczne badania naukowe.
W tym przypadku wolę uczyć się na cudzych błędach niż własnych. ;P
Liczba tych, którzy nie potrafią już zawrócić daleko przekracza liczbę tych,
którym się udało.

Bacha.

1. Data: 2003-03-31 13:29:40

Temat: Re: cannabis'y
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To zabrzmi banalnie, ale jeżeli nie chcesz, żeby się pokapowali - przestań
> palić. I poczekaj, aż dorosniesz.

Aha, jeszcze pytanko: ile masz lat?

kohol

1. Data: 2003-03-31 13:30:59

Temat: Re: mała ankieta
Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cahreg:
> ciekawi mnie jedno:
> ile osób nawołujące do porzucenia palenia same paliły??

:) A czemu nie dales przykladu wlasnego?

> czy wiedza tych osób jest oparta na własnych doświadczeniach czy tylko na
> ogólnej wiedzy która mówi ze Marihuana is bad!

Oparta na oparach z dlugiego pobytu w Holandii.

Tris

1. Data: 2003-03-31 13:33:06

Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

życie to challange. te słowa powiedział nie żaden myśliciel lecz Andrzej
Gołota.
Zastanawia mnie taka postawa odnośnie nie "uczę sie na cudzych błędach"
czy życie nie polega na popełnianiu błędów.
to że innym sie nie udało nie oznacza ze nie uda sie nam...

1. Data: 2003-03-31 13:40:50

Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) A czemu nie dales przykladu wlasnego?
czy tris von bis którego nik, a jego część "von" wskazuje na szlachetne
pochodzenie nie wie ze to nie ładnie odpowiadać pytaniem na pytanie;-)

a co do moich doświadczeń to powiem tak nie obcy jest mi słodkawa woń dymu z
cannabisu;-)
ps a doświadczen z holandii to można pozarzdościć;)

1. Data: 2003-03-31 13:53:04

Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) A czemu nie dales przykladu wlasnego?

no cóż jestem troche niemile zaskoczony;-). nik trisa von bisa wskazuje na
szlachetne pochodzienie, czy tris von bis nie wie ze to nie grzecznie jest
odpowiadać pytaniem na pytanie;P. moje własne doświadczenia są poparte
pewnymi próbami;)

> Oparta na oparach z dlugiego pobytu w Holandii.

tylko pozazdrościć;-)
jednak bycie czynnym palaczem to nie to samo co biernym;-)

1. Data: 2003-03-31 13:53:52

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cahreg napisał w wiadomości news:b69g2i$n68$1@inews.gazeta.pl...

> życie to challange. te słowa powiedział nie żaden myśliciel lecz Andrzej
> Gołota.

Istotnie autorytet. ;)

> to że innym sie nie udało nie oznacza ze nie uda sie nam...

Nie oznacza też, że się uda.

Bacha.

'niewieczna' Przyjaźń
DDA
FW: pl.hum.art RFD 4
Niestety
noc z czwartku na piątek mialam dluga rozmowe z Bogiem...