cegła mielona

1. Data: 2003-04-28 10:16:44

Temat: cegła mielona
Od: "Siekiera" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich. W tym roku zaczynam budowę kortu tenisowego. I nie
bardzo wiem gdzie można kupić w okolicy trójmiasta cegłę mieloną. Jeśli
ktoś z Was posiada taką info. To bardzo będę zobowiązany za namiary. Z góry
DZIĘKUJĘ. j_siekiera

2. Data: 2003-04-28 17:55:25

Temat: Odp: cegła mielona
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Siekiera <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8iutj$pb0$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> bardzo wiem gdzie można kupić w okolicy trójmiasta cegłę mieloną. Jeśli
> ktoś z Was posiada taką info. To bardzo będę zobowiązany za namiary. Z

Mogę ci odstąpić rozbiórkową do zmielenia :-))))
--
Pozdrawiam, Kaśka

o pielęgnacji
lilak