o pielęgnacji

1. Data: 2003-04-28 09:45:11

Temat: o pielęgnacji
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W majowym "Działkowcu" znajdziecie całkiem sensowne rady dotyczące letniej
pielęgnacji krzewów winorośli.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Tamże:
1. całkiem świeża teza że na szrotówka kasztanowcowiaczka jest prosta
moetoda - polubić! :-(
2. na stronie 71 interesujące instrumentarium do rozwiązywania konfliktów z
nielubianymi sąsiadami :-)
J.

2. Data: 2003-04-28 10:26:23

Temat: Re: o pielęgnacji
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> moetoda - polubić! :-(
> 2. na stronie 71 interesujące instrumentarium do rozwiązywania konfliktów

3. Różne opowiastki o kwiatach balkonowych. Dokładnie to samo co w
"Kwiatach"2/2003.

Aha, nie napisali, czy sensowna jest sama u p r a w a krzewów winorośli:-)))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-04-28 10:45:51

Temat: Odp: o pielęgnacji
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8ivja$66r$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Aha, nie napisali, czy sensowna jest sama u p r a w a krzewów
winorośli:-)))

Ooo! Nie napisali też, że Ziemia krąży wokół Słońca choć to od jakiegos
czasu jest też dla większości oczywiste. :-)
Widzę że humor Ci dopisuje.:-) Ciesze się. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-04-28 11:06:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ooo! Nie napisali też, że Ziemia krąży wokół Słońca choć to od jakiegos
> czasu jest też dla większości oczywiste. :-)

Jest, ale z drugiej nie jest to coś, o czym warto na codzień pamiętać;-)

> Widzę że humor Ci dopisuje.:-) Ciesze się. :-)

Jak zwykle, gdy jeszcze nie ma przędziorów, a 200 ślimaków już
wyeliminowanych:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Jedno mnie zastanawia - ale to już na poważnie: jeśli ma się
kilkadziesiąt krzwów winorośli, to czy je się rozpina, czy robi te takie
"głowy starca"? Bo winorośl kiedyś wyrzuciłam m.in. ze względu na zajmowaną
przez nią (bezużytecznie) ogromną powierzchnię.

5. Data: 2003-04-28 11:08:18

Od: m...@n...chem.uni.torun.pl szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:

> W majowym "Działkowcu" znajdziecie całkiem sensowne rady dotyczące letniej
> pielęgnacji krzewów winorośli.

Kto jest autorem tego tekstu w Dzialkowcu ?

Marek S.

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

6. Data: 2003-04-28 11:48:02

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8j1ts$o7i$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Jak zwykle, gdy jeszcze nie ma przędziorów, a 200 ślimaków już
> wyeliminowanych:-))
> Pozdrawiam, Basia.

Podpisuj takie radosne teksty Krwawa Basia, albo coś podobnego. A smaczne
chociaz były?

> P.S. Jedno mnie zastanawia - ale to już na poważnie: jeśli ma się
> kilkadziesiąt krzwów winorośli, to czy je się rozpina, czy robi te takie >
"głowy starca"?
Można i tak, mozna i tak. Oczywiście są nadzwyczaj silnie rosnące altanowe
odmiany - o wielkiej ilości listowia i przewaznie kiepskawych owocach które
wymagaja sporo miejsca.

Na ogół jednak wystarczy 30 -50 cm pień, dwa poziome ramiona długości po 80
cm każde, i do góry z nich latorosle na 150-180 cm.
I już! Pyszne deserowe winogrona w zasięgu ręki :-)))
Mam naprawdę maleńką działeczkę na której jest mnóstwo czegoś innego a
przecież ok. 70 krzewów winorośli tu jest. :-)

Bo winorośl kiedyś wyrzuciłam m.in. ze względu na zajmowaną
> przez nią (bezużytecznie) ogromną powierzchnię.
Błąd! Jednakże do naprawienia :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-04-28 11:49:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...chem.uni.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8j232$339$...@f...man.torun.pl...

> Kto jest autorem tego tekstu w Dzialkowcu ?

Jerzy Lisek jak zwykle.
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-04-28 12:01:21

Od: m...@n...chem.uni.torun.pl szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:

> Jerzy Lisek jak zwykle.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Napisal cos nowego, niz w swojej ksiazce z roku 2002 ?
Chodzi mi "Amatorska Uprawe Winorsli"

Marek S.
_________________

9. Data: 2003-04-28 13:45:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> winorośli:-)))
>
> Ooo! Nie napisali też, że Ziemia krąży wokół Słońca choć to od jakiegos
> czasu jest też dla większości oczywiste. :-)

Ja ostatnio slyszalem, ze Ziemia i Slonce kraza wokol wspolnego
srodka masy :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2003-04-28 13:48:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> [...]
> "głowy starca"? Bo winorośl kiedyś wyrzuciłam m.in. ze względu na zajmowaną
> przez nią (bezużytecznie) ogromną powierzchnię.

Tu wyjatkowo stane po stronie Janusza :-) Niepotrzebnie wyrzucilas.
Winorosl moze spokojnie piac sie po istniejacych drzewach. W ten
sposob nie zabiera zadnej dodatkowej powierzchni.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz