cell

1. Data: 2007-08-03 14:09:58

Temat: cell
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki dajcie sprawdzony przepis na cellulit.Praoszę

2. Data: 2007-08-03 14:30:07

Temat: Re: cell
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobietki dajcie sprawdzony przepis na cellulit.Praoszę

jesc tlusto,pic alkohol,nie cwiczyc,lykac piguly i czekac z wiekiem
szybciej przychodzi.
p.

3. Data: 2007-08-03 15:42:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> jesc tlusto,pic alkohol,nie cwiczyc,lykac piguly i czekac z wiekiem
> szybciej przychodzi.
> p.

To był mój pomysł, mój! A prawa autorskie gdzie??
:-D

4. Data: 2007-08-03 15:45:36

Od: ARKÓDIÓSZ <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:
> Kobietki dajcie sprawdzony przepis na cellulit.Praoszę

dórzo sie róchać

Bobbi Brown Shimmer Brick Compact- gdzie?
Uroda w Szczecinie
[SPAM]Gaultier2,Nuxe2-sp rzedam
Zapytanie o zgode na przeslanie bezplatnych informacji.
[Spam] Maseczka Peel-Off 80gram