cera a ciaza

1. Data: 2005-01-17 19:07:12

Temat: cera a ciaza
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie grupowiczki:-)
Jestem walsnie w 2-gim miesiacu ciazy (huuuraa) i dzieje sie cos czego
calkowicie sie spodziewalam:-)
Mianowicie.. stan mojej skory jest w stanie oplakanym.
Zwlaszcza chodzi mi o twarz. Ja rozumiem ze burza hormonow i takie tam, ale
moze da sie temu jakos zaradzic, albo chociaz zmniejszyc?

Okropnie schodzi mi skora przedewszystkim z czola i okolic nosa. Zawsze
mialam przebarwienia na policzkach ale teraz to normalnie wygladam jak
buraczek. Reszta twarzy - blada jak sciana pasqdnie przystrojona roznorakimi
krostami:-(

Conajmniej 2 razy w tygodniu robie sobie peeling (aktualnie jestem w
posiadaniu avonowskiego planet spa)
smaruje twarz kremami mooocno nawilzajacymi jednoczesnie wzmacniajacymi
naczynka krwionosne wczesniej myjac (akurat teraz) zelem Garnier Czysta
Skora i tonizujac AA.

Chce pozbyc sie zwlaszcza tych okropnych krostkow oraz pragne by moja twarz
nabrala kolorkow

Jesli chodzi o kremu to probowalam roznych... i tych z gornej polki i tych z
nizszej.

Tak wiec czy jestescie w stanie mi cos jeszcze polecic? Albo moze ktoras z
Was gdy byla w ciazy uzywala jakiegos konkretnego specyfiku ktory pomogl?

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2005-01-17 22:03:09

Temat: Re: cera a ciaza
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> [...]
> Was gdy byla w ciazy uzywala jakiegos konkretnego specyfiku ktory pomogl?

Ja bym radzila zwyczajnie, przeczekac. I nie eksperymentowac przesadnie
z nowymi kosmetykami, bo i po co - lepiej chyba zostac przy czyms
w miare skutecznym i sprawdzonym. Aha, przy nasileniu wypryskow
peeling dwa razy w tygodniu nie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

Jestem w szostym miesiacu i przechodzilam juz faze dramatycznie sucha,
faze "wszystko pieknie" i faze tlusto-tradzikowa. Teraz sie akurat
wyrownalo i jest ok, ale wydaje mi sie, ze to, co robie w kwestii
pielegnacji, nie ma na to wielkiego wplywu. Chyba nic szczegolnego
sie na to nie da poradzic (to znaczy, pewnie - wypryski traktuje zelem
na wypryski, a przesuszona skore maseczka nawilzajaca, ale cudow
nie obserwuje). A, za to wlosy przestaly mi wypadac _w_ogole_ (tak,
wiem, po ciazy nadrobia ;))

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2005-01-17 22:18:26

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Drogie Panie grupowiczki:-)
> Jestem walsnie w 2-gim miesiacu ciazy (huuuraa) i dzieje sie cos czego
> calkowicie sie spodziewalam:-)
> Mianowicie.. stan mojej skory jest w stanie oplakanym.

cierpliwosci, po 3 miesiacu powinno minac ;)

pozdr
Asiek (z 8 tygodniowa coreczka ;))

1. Data: 2005-01-18 12:13:47

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym radzila zwyczajnie, przeczekac. I nie eksperymentowac przesadnie
> z nowymi kosmetykami, bo i po co - lepiej chyba zostac przy czyms
> w miare skutecznym i sprawdzonym.

Wlasnie problem w tym ze to co mam jest malo skuteczne. Aktualnie uzywam
normaderm Vichy ktory jeszcze jakos nawilza ta skore. Ale i tak wygladam
jakbym byla podrapana.. skora schodzi platami. Nie chce experymentowac za
duzo, ale jak widac nie mam wyboru.
Pracuje w hotelu wiec musze "dobrze" wygladac. A po nalozeniu jakiegokolwiek
podkladu - katastrofa.
Chetnie bym przeczekala.. ale musze niestety wygladac jakos "ludzko"

> Aha, przy nasileniu wypryskow
> peeling dwa razy w tygodniu nie wydaje mi sie najlepszym pomyslem.

W takim razie jak pozbyc sie tych platow suchej skory?

> [...]
> wyrownalo i jest ok, ale wydaje mi sie, ze to, co robie w kwestii
> pielegnacji, nie ma na to wielkiego wplywu.

No ja dopiero wkraczam w te fazy...:-(

>Chyba nic szczegolnego
> sie na to nie da poradzic (to znaczy, pewnie - wypryski traktuje zelem
> na wypryski, a przesuszona skore maseczka nawilzajaca, ale cudow
> nie obserwuje).

A co konkretnie na te wypryski stosujesz? I czy pomaga?:-)

>A, za to wlosy przestaly mi wypadac _w_ogole_ (tak,
> wiem, po ciazy nadrobia ;))

Moje zaczely sie okropnie przetluszczac i stercza jak by byly z drewna ale z
wypadaniem to nigdy nie mialam problemu

podsumowanie:
Potrzebuje jakiegos dobrze nawilzajacego kremu, ktory bedzie sie takze
nadawal pod podklad. Ale skoro mam jeszcze przechodzic faze; tlusta skora to
chyba nie bede sie porywac na cos drogiego...

Pozdrawiam, Karolina

1. Data: 2005-01-18 13:34:42

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> W takim razie jak pozbyc sie tych platow suchej skory?

No kurcze, nie wiem :(

Przychodzi mi na mysl cos niezbyt agresywnego z AHA, ale
sa tacy, ktorzy odradzaja stosowanie ich w ciazy (w sumie
nie wiem, dlaczego, ale jednak). Bo peeling chyba wprawdzie pomaga
zluszczyc skore, ale tez nieco ja podraznia, no i jesli
masz wypryski, to pewnie je roznosi. O - a moze jakis
peeling enzymatyczny?

Ja w fazie suchej skory ratowalam sie maseczkami nawilzajacymi,
glownie Dax Cosmetics z mineralami i YR z malwa - nakladalam
je nawet pary razy dziennie, jak krem.

> A co konkretnie na te wypryski stosujesz? I czy pomaga?:-)

Zel Neutrogeny Visibly Clear. Pomaga rewelacyjnie.

> Potrzebuje jakiegos dobrze nawilzajacego kremu, ktory bedzie sie takze
> nadawal pod podklad. Ale skoro mam jeszcze przechodzic faze; tlusta skora to
> chyba nie bede sie porywac na cos drogiego...

Wiesz jak to jest z kremami - to zalezy ;) Mozesz znalezc tu
dziesiatki pochlebnych opinii, a u Ciebie jak na zlosc nie bedzie
efektu, podklad bedzie sie walkowal i w ogole katastrofa. U mnie
sprawdza sie, jak juz pisalam tu parokrotnie, Botoks Efekt Bielendy,
nie jest drogi, mozesz wyprobowac (zapach ma sredni, na poczatku
ciazy moze draznic). No i wcale nie ma gwarancji, ze tez bedziesz
przechodzic "tlusta" faze...

Pozdrawiam :)

BA, srednio pomocna niestety.

1. Data: 2005-01-18 13:42:09

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> W takim razie jak pozbyc sie tych platow suchej skory?

Parówka, a potem możliwie najdelikatniejszy peeling. Z takich bardzo
delikatnych pamiętam Ziaji ogórkowy. I nie trzyj twarzy mocno, tylko
bardzo delikatnie. Potem jakiś potężnie nawilżający krem, ja polecam
DDML Clinique, on mi ratował ostatnio kinol, kiedy po okropnym katarze
strasznie mi schodziła skóra z płatków nosa.

Karola

1. Data: 2005-01-18 15:47:01

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zluszczyc skore, ale tez nieco ja podraznia, no i jesli
> masz wypryski, to pewnie je roznosi. O - a moze jakis

Nie wiedzialam ze roznosi:-) Zawsze jak mialam jakies syfki robilam peeling
i po jakims czasie schodzilo:-)
Ale napewno bede musiala jesli juz to uzywac delikatniejszego - bo ten
rzeczywiscie podraznia

> Ja w fazie suchej skory ratowalam sie maseczkami nawilzajacymi,
> glownie Dax Cosmetics z mineralami i YR z malwa - nakladalam
> je nawet pary razy dziennie, jak krem.

Jesli chodzi o Dax Cosmetics.. kurcze, trudno to u nas dostac. Swego czasu
mialam wlasnie od nich rewelacyjne myslo peelingujace - znalazlam potem
podobne z serri "nastolatki" (firmy nie pamietam) ale to juz nie to samo...

> Zel Neutrogeny Visibly Clear. Pomaga rewelacyjnie.

Zaufalam Ci i juz mam w swojej kosmetyczce... zobaczymy:-)

> [...]
> nie jest drogi, mozesz wyprobowac (zapach ma sredni, na poczatku
> ciazy moze draznic). No i wcale nie ma gwarancji, ze tez bedziesz

Znam dobrze ten krem.. moja mama uzywa ten i jeszcze Vinoterapie.
Tylko sie obawiam.. bo lat mam dwadziescia z hakiem:-)
Czy aby ten krem nie jest za mocny do stosunkowo mlodek skory? Chodzi mi o
skladniki aktywne...

Pozdrawiam, Karolina -> baaardzo przejeta pierwsza ciaza:-)

1. Data: 2005-01-18 18:13:43

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis wrote:

> Zaufalam Ci i juz mam w swojej kosmetyczce... zobaczymy:-)

Moj ma napisane, ze "reduziert Pickel in 2 Tagen" czy jakos podobnie,
i faktycznie tak jest. Najlepszy zel na pryszcze jaki spotkalam.

> Znam dobrze ten krem.. moja mama uzywa ten i jeszcze Vinoterapie.
> Tylko sie obawiam.. bo lat mam dwadziescia z hakiem:-)

Ej, bo sie poczuje staro ;) Ja tez mam 20 z hakiem, tyle moze ze ten
hak nieco wiekszy ;)

> Czy aby ten krem nie jest za mocny do stosunkowo mlodek skory? Chodzi mi o
> skladniki aktywne...

Moze to zabrzmi jak madrosc z magla albo innej "Pani Domu", ale ja
srednio wierze, ze w kremie za 12 zl moga byc jakies super silne
i niezwykle skuteczne skladniki aktywne. Dobrze i trwale nawilza,
byc moze zapobiega nieco powstawaniu pierwszych zmarszczek, ale
wiecej nic. Cudow nie ma.

Zreszta i tu, i na wizazu i w wielu innych miejscach czytalam,
ze kremu nie nalezy dobierac do wieku "kalendarzowego", tylko
do potrzeb skory. A jesli Twoja mama ma ten krem, to pewnie dasz
rade wyprobowac bez kupowania calego pudelka.

> Pozdrawiam, Karolina -> baaardzo przejeta pierwsza ciaza:-)

Spoko, dla mnie to tez pierwszy raz. Tylko nie czytaj za duzo
na ten temat, zwlaszcza forow przeroznych, historii o komplikacjach
i innych "dobrych rad", bo sie mozna strasznej traumy nabawic,
a po co ;)

BA

1. Data: 2005-01-18 22:55:51

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artanis" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
> nadawal pod podklad. Ale skoro mam jeszcze przechodzic faze; tlusta
> skora to chyba nie bede sie porywac na cos drogiego...

Sama nie uzywalam ale krem Iwostinu maja bardzo dobre opinie na wizazu
jesli chodzi o nawilzanie.
Na podrazniona skore sporbuj moze jakies kremy kremy regeneracyjne -
tradycyjnie polecam A-derme. Na wypryski nic nie poradze bo nie mam
doswiadczenia :D
Doskonale rozumiem twoj problem - na szczescie juz prawie nie mam
problemow z lojotokowym zapaleniem skory ale w momentach krytycznych
mialam ochote zakopac sie pod koldra do konca swiata a nie isc miedzy
ludzi :(
Powodzenia i gratulacje :D
pozdrawiam

iska

crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc
Rozszerzone pory
Gdzie oczyszczanie twarzy (Bytom)?
a ja nie chce blyszczec w towarzystkie... [dlugie]
Innoev - ktos stosowal?