crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc

1. Data: 2005-01-17 18:35:29

Temat: crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc
Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam Was dziewczyny ( i panow tez) za crosspost ale nie wiem na jakim
poziomie beda odpowiedzi z p.s.s a zalezy mi na konkretach wiec zastanawiam
sie czy Wy czasem lepiej nie pomozecie..

Jestem w takiej sytuacji - biore tabletki antykoncepcyjne (harmonet).
regularnie o 19. kazdy nowy cykl zaczynam we wtorek. wczoraj ( a wlasciwie
dzis w o polnocy )wydawalo mi sie ze nie wzielam tabletki i zaspana
wyliczylam ze mam racje....lyknelam.....teraz patrze ze sie pomylilam i o
polnocy zjadlam tabletke poniedzialkowa przewidziana na teraz ! Zostala mi
jedna tabletka -ostatnia-( ta ktora powinnam wziasc jutro) poradzcie mi
prosze dziewczyny czy mam ja wziasc teraz? co z nastepnym cyklem? dodam ze
to opakowanie bralam bez 7-dniowej przerwy (musialam przesunac okres) jutro
polece do ginekologa ale licze na Wasza pomoc. Prosze o konkretne
odpowiedzi.....

pozdrawiam

monika

1. Data: 2005-01-17 18:45:46

Temat: Re: crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc
Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam

jeszcze jedno dziewczyny....w sobote sie kochalam.... jak myslicie co w tej
sytuacji robic?

monis zrozpaczona ze swojej glupoty

1. Data: 2005-01-17 18:49:21

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle wrote:

> Jestem w takiej sytuacji - biore tabletki antykoncepcyjne (harmonet).

NTG.

Karola

1. Data: 2005-01-17 18:49:27

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):
> Przepraszam Was dziewczyny ( i panow tez) za crosspost ale nie wiem na jakim
> poziomie beda odpowiedzi z p.s.s a zalezy mi na konkretach wiec zastanawiam
> sie czy Wy czasem lepiej nie pomozecie..

[ciach]

NTG.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

1. Data: 2005-01-17 18:59:36

Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> NTG.

no juz dobrze dobrze..... wiem :) zdesperowanie robi swoje,przepraszam

monika

1. Data: 2005-01-17 19:11:16

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał/a w news:csh0lq$gra$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Przepraszam Was dziewczyny ( i panow tez) za crosspost

Que? Coś przeeczyłam? Jakoś nie wygląda to na crosspost, z futem
zresztą.

> mi jedna tabletka -ostatnia-( ta ktora powinnam wziasc jutro)
> poradzcie mi prosze dziewczyny czy mam ja wziasc [...]

Wziąć.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-17 19:31:09

Od: "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> Que? Coś przeeczyłam? Jakoś nie wygląda to na crosspost, z futem
> zresztą.

chodzilo o to ze wkleilam tu i tu...okreslenie najbardziej mi pasowalo..juz
niewazne

> Wziąć.

tak tak, wziac.... padam do stop i bije sie po glowie abys mi wybaczyla i
obiecuje poprawe :)

pozdrawiam
monika

1. Data: 2005-01-17 23:01:52

Od: "gerfild" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze jedno dziewczyny....w sobote sie kochalam....

i jak bylo?

> jak myslicie co w tej
> sytuacji robic?

polozyc sie i lezec albo isc do ginekologa po dwie tabletki - max to 72
godziny ale nie stosuje sie pozniej niz po 48

1. Data: 2005-01-17 23:09:23

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gerfild" <g...@c...com> napisał w wiadomości

isc do ginekologa po dwie tabletki - max to 72
> godziny ale nie stosuje sie pozniej niz po 48

A jak uzasadnisz swoją radę?

Dziewczyna łyknęła wczoraj wieczorem z rozpędu dwie pigułki i jak na razie
nie ma ani jednego dnia przerwy w braniu tabletek. Rozumiem, że sugerujesz
jej jeszcze do tego postinor, tylko po jaką cholerę?

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-17 23:24:58

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <szprottka[aletowytnij]@[domenaa]hotmail.com>
napisał w wiadomości news:csh0lq$gra$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
jutro
> polece do ginekologa ale licze na Wasza pomoc. Prosze o konkretne

O ile dobrze zrozumiałam, to w niedzielę o godz. 19 łyknęłaś normalnie
niedzielną pigułkę, a po 5 godzinach łyknęłaś z rozpędu poniedziałkową, bo
Ci się wydawało, że zapomniałaś wziąć tej o 19, tak? IMO nic poważnego się
nie stało, sobotnim seksem też się nie przejmuj bo byłaś przecież
zabezpieczona. Dzisiaj (czyli poniedziałek wieczorem lub w nocy, od biedy
wcześnie rano we wtorek) łyknij spokojnie tę ostatnią pigułkę. Na wtorek
wieczór nie masz juz tabletki z obecnego opakowania, ale to nie jest
problem. Jeśli nie weźmiesz tabletki we wtorek, to okres dostaniesz dzień
wcześniej, a kolejne opakowanie zaczniesz dzień wcześniej niż zawsze. I
tyle.

Jest tylko jedna nieścisłość w Twoim opisie. Wynika z niego, że zwykle
bierzesz ostatnią tabletkę z opakowania we wtorek oraz zaczynasz kolejne
opakowanie w następny wtorek. Czyli wychodzi na to, że robisz tylko 6 dni
przerwy, a powinnaś 7. Czyli jeśli kończysz opakowanie we wtorek, to
następne powinnaś zacząć w środę kolejnego tygodnia. W tym tygodniu
wyjątkowo skończyłaś opakowanie w poniedziałek, a następne zacznij we wtorek
(czyli tak, jak i tak zwykle zaczynasz, ale w tym cyklu pierwszy raz zrobisz
prawidłową 7-dniowa przerwę).

Jeśli źle Cię zrozumiałam, to mnie popraw.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com

Rozszerzone pory
Gdzie oczyszczanie twarzy (Bytom)?
a ja nie chce blyszczec w towarzystkie... [dlugie]
Innoev - ktos stosowal?
dlugie rzesy