ceramiczne biale wkladki-sa takie?

1. Data: 2005-03-22 08:15:47

Temat: ceramiczne biale wkladki-sa takie?
Od: "ilka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;)
chce dzis zamowic sobie prostownice, firma Elektrolux model EL-1522.
Czy moze ktoraz z was taka albo podobna posiada (chodzi o firme)
chcialam ceramiczna a ta ma biale wkladki,czy ceramiczne wkladki moga byc
koloru bialego czy to jakas podroba?Dosc dlugo szukalam i chcialam kupic jakas
dobra do 100zl, nie wiem czy jakosc tej na aukcji bedzie zadowalajaca:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=44561217

Prosze o opinie jesli ktraz z was zna ta firme.Wczesniej uzywalam pozyczanej
od kolezanki ceramicznej za ok 250zl i byla super,wystarczylo raz przeciagnac
po wlosach by je rozprostowac a efekt utrzymywal sie az do mycia wloskow ;)
Zastanawiam sie po tej bede musiala prostowac wlosy cioodziennie ;/
pozdrawiam i dziekuje za opinie

ilka

1. Data: 2005-03-22 11:04:28

Temat: Re: ceramiczne biale wkladki-sa takie?
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o opinie jesli ktraz z was zna ta firme.

Firmy nei znam, ale znam ten kształt:)
Odradzam.
Uważam że przy włosach dłuższych niż kilkaaście cm (ja mam za ramiona) taka
wąska prostownica, i w dodatku bez grzebyka z jednej strony to narzędzie
tortur. Kupiłam sobie identyczną (tylko ładniejszą z wyglądu) w Japonii i
okazało się że bez grzebyka włosy włażą w nią i wyłażą jak im się podoba,
wyślizgujasię bokami, poza tym była tak mała i wąska (jak ta) że przy moich
gęstych włosach musiałabym pasemko po pasemku mordować się przez 3 godziny.
Koszmar. Zostawiłam koleżance, a w Polsce kupiłam sobie porządną, ceramiczną
i sporą Rowentę za ok 180 zł. Bez porównania.
Z tej jestem bardzo zadowolona:)
K.

1. Data: 2005-03-23 09:43:26

Od: "ilka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za opinie
wiem ze z tej samej firmy sa tez szersze na allegro (tez mam dlugie wlosy)
ale zastanawia mnie jak dlugo utrzymuje sie efekt wyprostowanych wlosow po
uzyciu prostownicy elektrolux. Ma 75wat,podobno zeby efekt sie utrzymywal
potrzeba min 100wat...

1. Data: 2005-03-23 11:53:28

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma 75wat,podobno zeby efekt sie utrzymywal
> potrzeba min 100wat...

Czy ja wiem...?
Moja Rowenta ma 30 W a efekt trzyma się az do umycia włosów.
Wydaje mi się że efekt końcowy to nei kwestia watów tylko podatności
włosów... :/
Kroofka

1. Data: 2005-03-23 12:03:27

Od: "ilka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam ta prostownice do ktorej dawalam linka wczesniej, jak nie zapomne
napisze czy jest dobra bo cena jest w miare przystepna ;)
pozdrawiam ;)

Tusz z wyższej półki i bezcłówka
rozdwajające się paznokcie:(
kursy kosmetyczne - Warszawa