cesarskie cięcie

1. Data: 2003-06-27 21:07:59

Temat: cesarskie cięcie
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

czy ktoś mógłby mi opisac bądź podas strony www z opisem
cesarskiego cięcia - co się robi po kolei,
kroi warstwy czego itd.
na rysunkach ładni ewidać - skóra brzucha, wody i płód
a przeciez wale tak nie jest,
jakie organy trzeba (brzydko napiszę) - "poprzesuwać"

z góry dzięki
Paulina O.

2. Data: 2003-06-27 21:58:19

Temat: Re: cesarskie cięcie
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 27 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bdiboo$p1g$1@nemesis.news.tpi.pl :

> [...]
> na rysunkach ładni ewidać - skóra brzucha, wody i płód
> a przeciez wale tak nie jest,
> jakie organy trzeba (brzydko napiszę) - "poprzesuwać"

Hmmm.. Z tego co pamietam, to nic (niewiele) nie trzeba przesuwac bo
rozdeta macica jest dosc blisko powlok brzucha.
Jesli juz, to trzeba uwazac na jelito cienkie, pecherz moczowy, wieksze
tetnice powlok brzucha.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

septoplastyka