chalatacja - skuteczność?

1. Data: 2005-01-13 11:47:50

Temat: chalatacja - skuteczność?
Od: "Marek Sowiński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna opinie specjalistów od chrurgii naczyń lub samych chorych na
temat leczenia zaburzeń krążenia kończyn dolnych przy pomocy chelatacji
(EDTA)? W necie nie znalazłem jak dotąd negatywnych opinii, a to dziwi.
Czytam same superlatywy, ale produkowane przez tych, którzy się stosowaniem
tej terapii trudnią, co z kolei nie dziwi.

M.S.

2. Data: 2005-01-13 12:05:07

Temat: Re: chalatacja - skuteczność?
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytam same superlatywy, ale produkowane przez tych, którzy się
> stosowaniem tej terapii trudnią, co z kolei nie dziwi.

Zapomnij o tym.

pzdr
LN

3. Data: 2005-01-13 12:43:52

Od: "Marek Sowiński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnij o tym.
>
> pzdr
> LN

Rzecz dotyczy majej matki więc nie mogę sobie tego ot tak olać. Muszę miec
konkretne opinie poparte faktami że to nie działa. Z drugiej strony
wystarczy mi jeden przypadek, w którym kuracja ewidentnie pomogła, abym
zaczął ją na to zdecydowanie namawiać.

M.S.

4. Data: 2005-01-13 12:53:33

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konkretne opinie poparte faktami że to nie działa. Z drugiej strony
> wystarczy mi jeden przypadek, w którym kuracja ewidentnie pomogła, abym

Jeśli chcesz pomóc swojej Mamie to nie namawiaj jej na metody, które nie
działają a wysysają pieniążki.
Od tego zacznij.

I poszukaj w archiwum tej grupy.

Pokrótce - kwasu etylenodiaminotetraoctowego (EDTA), a właściwie jego soli
sodowej używam do analiz kompleksometrycznych. To jest odczynnik analityczny
kompleksujący.
Powiedz jakie to może (jeśli w ogóle może) mieć działanie w ludzkim
organizmie? Żadne.

pzdr
LN

5. Data: 2005-01-13 16:07:53

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

L&N lab wrote:

> [...]
> analityczny kompleksujący.
> Powiedz jakie to może (jeśli w ogóle może) mieć działanie w ludzkim

No, no nie tak kategorycznie.
Jak juz pisałem tutaj metoda ta nie ma potwierdzonej wartości
terapeutycznej, ale.. liczne doniesienia o pozytywnych jakoby jej efektach
skłoniły odpowiednie władze zdrowotne w USA do wdrożenia wielkoskalowego
(OIDP ok 10.000 pacjentów) programu badawczego tej metody. Wynik tego testu
znany bedzie za 3lata. Mozna znaleźć dokładniejsze na ten temat info w
googlach.

A więc reasumując;- teraz nic konkretnego na temat skuteczności powiedzieć
nie mozna, ale istnieja dość mocne podejrzenia, że coś w niej jest, skoro
zdecydowano sie wydać spore pieniądze na dokładniejsze jej badanie.
Niemniej badanie to równie dobrze wykazac może, ze jest nieskuteczna:(.

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

6. Data: 2005-01-13 16:25:13

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdecydowano sie wydać spore pieniądze na dokładniejsze jej badanie.
> Niemniej badanie to równie dobrze wykazac może, ze jest nieskuteczna:(.

Poczekamy - zobaczymy :-)
Niestety jestem w tej materii pesymistą, mimo to chciałbym się mylić.

pzdr
LN

Nafta oczyszczana
Kłopoty z pamięcia