chce zaangazowac sie spolecznie, szukam organizacji

1. Data: 2006-10-24 18:01:56

Temat: chce zaangazowac sie spolecznie, szukam organizacji
Od: "cool" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chce zaangazowac sie spolecnie. Szukam fundacji lub innej organizacji
zajmujacej sie dziecmi ubogimi i ouszczonymi wspierajac ich rozwoj
intelektualny i fizyczny a takze zapewniajac warunki do prawidlowego
rozwoju. Jesli ktos z grupowiczow wie o takiej organizacji to bede bardzo
wdzieczny za przeslanie mi wszelkich informacji na jej temat. Probowalem
zukac w googlach i jest duzo roznych organizacji jednakze nie znalazlem
zadnych takich o jakie mi chodzilo.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2006-10-29 17:33:35

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

cool w news:ehlkec$psb$1@inews.gazeta.pl :

> Witam,

> Chce zaangazowac sie spolecnie.

To sie angazuj społecznie. To inni maja ci mówic czego ty chcesz

Pozdrawiam
Librix

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

3. Data: 2006-10-30 14:27:43

Od: "cool" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Librix" <l...@w...pl> wrote in message
> To sie angazuj społecznie. To inni maja ci mówic czego ty chcesz

napisalem jasno czego chce a prosilem o namiary

WYCWICZ PEWNOSC SIEBIE
Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.
Leo Beenhakker - polska pilka nozna
wplyw masturbacji na rozwoj - literatura
glu...