milosc od pierwszego wejrzenia

1. Data: 2006-10-24 23:21:06

Temat: milosc od pierwszego wejrzenia
Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

...jesli jest nieodwzajemniona lub tez z jakichs powodow nie do
zrealizowania, jak sobie poradzic z tym uczuciem zeby jakknajszybciej
zapomniec i przejsc do normalnego zycia?
pomocy!!

2. Data: 2006-10-25 06:46:20

Temat: Re: milosc od pierwszego wejrzenia
Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@v...net> napisał w wiadomości
.net...
> ...jesli jest nieodwzajemniona lub tez z jakichs powodow nie do
> zrealizowania, jak sobie poradzic z tym uczuciem zeby jakknajszybciej
> zapomniec i przejsc do normalnego zycia?
> pomocy!!

Naoglądałaś się amerykańskich filmów?
Od pierwszego wejrzenia można co najwyżej mieć ochotę kogoś przelecieć.

--
Paweł

3. Data: 2006-10-25 07:03:04

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 24.10.2006 - autor: Gosia - treść:
> ...jesli jest nieodwzajemniona lub tez z jakichs powodow nie do
> zrealizowania, jak sobie poradzic z tym uczuciem zeby jakknajszybciej
> zapomniec i przejsc do normalnego zycia?
> pomocy!!

To tylko zauroczenie.Latwo przyszlo latwo pojdzie.Wystarczy ze obiekt
westchnien zniknie z pola widzenia.Z miloscia ma niewiele wspolnego.

4. Data: 2006-10-25 07:07:40

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia <G...@v...net> napisał(a):

> ....jesli jest nieodwzajemniona lub tez z jakichs powodow nie do
> zrealizowania, jak sobie poradzic z tym uczuciem zeby jakknajszybciej
> zapomniec i przejsc do normalnego zycia?
> pomocy!!

prawo wieku: mylenie fascynacji z miłością. Miłość jest odwzajemniona, jest
za coś (za to, ze ktoś jest dla Ciebie dobry, że Ci z nim dobrze, że czujesz
się przy nim bezpiecznie). Wiem, ze teraz sobie myślisz "a co wy tam
wiecie". Zapewniam Cię, że wiemy - ja w każdym razie z autopsji ;-))
Zdrowej i dobrej miłości życzę...

hania

5. Data: 2006-10-25 07:32:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zrealizowania, jak sobie poradzic z tym uczuciem zeby jakknajszybciej
> zapomniec i przejsc do normalnego zycia?

Poszukaj w nim takiego wewnętrznego - fuj ... takiego wewnętrznego - bleee
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-10-25 07:42:03

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Poszukaj w nim takiego wewnętrznego - fuj ... takiego wewnętrznego - bleee
> :)

padłam ;-)) bo trafne! ja tam sobie nieodwzajemnione mniłosci wyobrażałam
tak z 2 tygodnie 6 stóp pod ziemią, albo jak walczą na kibelku z
zatwardzeniem ;-)) pomaga ;-)))

h.

7. Data: 2006-10-25 08:08:20

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Zdrowej i dobrej miłości życzę...

Czy to w ogole mozliwe, zeby mozna sie bylo tak zakochac ze wzajemnoscia?
Czy komus przydarzylo sie juz cos takiego i bylo po rowno?

8. Data: 2006-10-25 08:08:25

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"ntech" <u...@n...ssn.pl> wrote in message

> To tylko zauroczenie.Latwo przyszlo latwo pojdzie.Wystarczy ze obiekt
> westchnien zniknie z pola widzenia.Z miloscia ma niewiele wspolnego.

Masz racje, to zauroczenie, ale tak silne, ze nie mozna przestac myslec o
tej osobie nawet na godzine. Rozum nakazuje zeby unikac spotkan, ale
pragnienie spotkanie jest o wiele silniejsze od postanowiem...

9. Data: 2006-10-25 08:08:30

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Poszukaj w nim takiego wewnętrznego - fuj ... takiego wewnętrznego - bleee
> :)

Staram sie jak nie wiem co, ale kiepsko mi to wychodzi ;-(

10. Data: 2006-10-25 08:08:34

Od: "Gosia" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <b...@m...com> wrote in message

> Naoglądałaś się amerykańskich filmów?
> Od pierwszego wejrzenia można co najwyżej mieć ochotę kogoś przelecieć.

Nie przeleciec tylko chciec spedzac z nim jaknajwiecej czasu....
> --
> Paweł

chce zaangazowac sie spolecznie, szukam organizacji
WYCWICZ PEWNOSC SIEBIE
Agresja -czyli to co interesuje mnie w czlowieku najbardziej.
Leo Beenhakker - polska pilka nozna
wplyw masturbacji na rozwoj - literatura