chelatacja?

1. Data: 2007-02-20 07:42:02

Temat: chelatacja?
Od: "Iwona" <i...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

czy ktoś z Państwa słyszał o cheltacji lub tego leczenia doświadczył. Moja
teściowa ma dalopująco- postepująca miażdżycę i zaczęła takie leczenia. Sama
wyszukałam informacje na ten temat w Internecie, lekarze u nas nie są co do
tego przekonani lub zupełnie o tym nic nie wiedzą. Proszę o podzielenie się
informacjami.

Pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2007-02-20 11:11:29

Temat: Re: chelatacja?
Od: "darked" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 20, 7:42 am, "Iwona" <i...@x...pl> wrote:
> [...]
> tego przekonani lub zupełnie o tym nic nie wiedzą. Proszę o podzielenie się

Za http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/ch
elation.html

Between 1963 and 1985, independent physicians published at least
fifteen separate reports documenting the case histories of more than
seventy patients who had received chelation treatments. They found no
evidence of change in the atherosclerotic disease process, no decrease
in the size of atherosclerotic plaques, and no evidence that narrowed
arteries opened wider.

Innymi slowy: szkodliwy bezsens.

stomatologia | zęby martwe a powazne zabiegi ogolnomedyczne
Ciągle powracające uczulenie...moze aloes? [lekko długie]
antybiotyki podwyzszony alat/aspat i ob
Żywe Rossolino
Żywe Rossolino