chemia i kierowanie pojazdem

1. Data: 2005-02-28 20:16:07

Temat: chemia i kierowanie pojazdem
Od: "Artur" <a...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znajomy ma mieć podaną chemię (choruje na raka) i po zabiegu (3 godz.)
planuje wracać ze szpitala samochodem jako kierowca. Nie wiem czy to jest
dobry pomysł. Czy są jakieś przeciwskazania? Czy taki zabieg mocno osłabia
organizm?

2. Data: 2005-02-28 20:24:15

Temat: Re: chemia i kierowanie pojazdem
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005, Artur wrote:

> Znajomy ma mieć podaną chemię (choruje na raka) i po zabiegu (3 godz.)
> planuje wracać ze szpitala samochodem jako kierowca. Nie wiem czy to jest

bardzo zly pomysl - chemia jednak moze dawac objawy zawrotow glowy,
nudnosci i wiele innych.

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

3. Data: 2005-03-01 19:22:10

Od: "Krysia" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Trzy lata temu przez pół roku brałam chemię.Samopoczucie po zabiegu
naprawdę paskudne.Są różne rodzaje raka,różne rodzaje chemioterapii ale od
nikogo nie słyszałam o prowadzeniu samochodu .Może namówić go na pierwszy
seans w dwie osoby a potem niech sam decyduje,Pozdrawiam.Amazonka Krysia

Użytkownik "Artur" <a...@a...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobry pomysł. Czy są jakieś przeciwskazania? Czy taki zabieg mocno osłabia

bio....
szukam informacji na temat CERVICITIS CHRONICA
Dziwne badanie / trochę długie /
badania endokrynologiczne
Diagnoza anoreksji???