chinszczyzna - kurczak w sosie pomaranczowo-miodowym (pyt.)

1. Data: 2003-09-17 12:15:03

Temat: chinszczyzna - kurczak w sosie pomaranczowo-miodowym (pyt.)
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwuja te pysznosc w sieci Mister Wok. Kurczaka w ciescie mniej wiecej wiem
jak zrobic: maka kukurydziana lub ziemniaczana, jajka, jakis spulchniacz,
sol. Kawalki miesa maczac w tej zaprawie i wrzucac na gleboki olej. A moze
ktos to robi jeszcze inaczej? No i chodzi mi o ten sos.W goglach znalazlam
glownie jakies sosy do glazurowania/marynowania miesa na bazie miodu i
czosnku, ale to nie to...Ten sos jet slodki i lagodny. Ze pomarancze
(koncentrat pomaranczowy?), miod, marchewka to wiem. Tylko co jeszcze?

1. Data: 2003-09-17 12:35:37

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
Ze pomarancze
> (koncentrat pomaranczowy?), miod, marchewka to wiem. Tylko co
jeszcze?

Imbir?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-17 12:54:32

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bk9kep$e7o$1@absinth.dialog.net.pl...

> Imbir?

A to calkiem mozliwe... Tylko jaka baza do tego wszystkiego? Jakis olej czy
cus?;)

1. Data: 2003-09-17 14:24:04

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:bk9kep$e7o$1@absinth.dialog.net.pl...

> A to calkiem mozliwe... Tylko jaka baza do tego wszystkiego? Jakis

Oliwa + mąka ziemniaczana z zimna wodą +sos sojowy +miód?
I ten sok pomarańczowy.

Luknij pod www.chinafood.prv.pl, może tam cos jest.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-09-17 17:00:21

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-09-17 at 14:15, zefirka wrote:
> [...]
> czosnku, ale to nie to...Ten sos jet slodki i lagodny. Ze pomarancze
> (koncentrat pomaranczowy?), miod, marchewka to wiem. Tylko co jeszcze?

Do ciasta dodaje drobno posiekany imbir, a jak mi sie ie chce siekac, to
przepuszczam kawalki imbiru przez praske czosnkowa i tez jest dobrze
(ale wtedy wychodzi sam sok, farfocle imbirowe wyrzucam). Bez
spulchniacza - to i tak puchnie w oleju. Kawalki kurczaka maceruje przez
godzinke w wodce zmieszanej z sosem sojowym. Do tego podaje mandarynki z
puszki, z ktorych sos najpierw zlewam i zageszczam maka ziemniaczana lub
(jak mam) ryzowa. Studze, wrzucam mandarynki z powrotem. Podaje z ryzem
na sypko, basmati np alibo jasminowym.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-09-18 08:45:23

Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja marynuje kawałki kurczaka w sosie sojowym i winie ryżowym :)

prośba o bardzo szybki obiad
cynamonowiec z jablkami - cd.
grzyby w zalewie octowej
Nowa Kuchnia-spadek zainteresowania