chiropraktyka

1. Data: 2001-07-14 10:02:39

Temat: chiropraktyka
Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sie podzielic z grupowiczami wiadomoscia, iz jest w Warszawie
godny polecenai chiropraktyk z uprawnieniami, stosujacy terapie manualna
stawow i kregoslupa. Stosuje rowniez refleksoterapie ktora powoduje
pobudzenie pracy narzadow wewnetrznych.
Kilka zabiegow u pana Pawla Sepkowskiego pozwolilo mi zaoszczedzic sporo
pieniedzy na poszczegolne badania, wizyty u poszczegolnych specjalistow,
leki. I choc do konca nie rozumiem jak to wszystko dziala pozbylem sie kilku
swoich problemow.
podaje kontakt 644-35-40 i 0608-367-381.
ben

2. Data: 2001-07-14 12:53:43

Temat: Re: chiropraktyka
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spam - plonk warning.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2001-07-16 11:31:37

Od: "tuina" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i bardzo dobrze, ale w Polsce naprawde działa juz sporo terapeutów
manualnych dzialajacych w tym zakresie z uprawnieniami (sam tez do nich
naleze) i istotnie efekty czasem bywaja (dla niezorientowanych) wrecz
zaskakujace...
Pozdrowienia
Zdzisław
t...@...pl

Użytkownik Ben <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b501910$...@n...astercity.net...

4. Data: 2001-07-16 15:00:36

Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tuina" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> manualnych dzialajacych w tym zakresie z uprawnieniami (sam tez do nich
> naleze) i istotnie efekty czasem bywaja (dla niezorientowanych) wrecz

Witam w klubie. Tu nie pogadasz. Zapraszam na liste dyskusyjna medycyna i
zdrowie do podrozdzialu medycyna niekonwencjonalna. Tloku to tam co prawda
nie ma ale tez nikomu sie nie narazisz chcac udzielic komus rady.
http://www.hydepark.pl/webapp/servlet/HydeParkServle
t?z=ZSTART
ben

5. Data: 2001-07-18 08:17:30

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam zauwazyc, ze w POlsce nie ma zadnej szkoly , ktora ksztalci
dyplomowanych chiropraktykow. Takowe znajduja sie jedynie w Stanach
Zjednoczonych i na Skandynawii. Takze jesli "chiropraktyk" nie ma dyplomu
oznacza, ze skonczyl jedynie jeden badz kilka kursow prowadzonych w Polsce czy
Europie. Niestety to nie jest wyksztalcenie, a tylko zdobyty warsztat, ktorym
mozna sie poslugiwac miedzy innymi.
Jesli ktos kto manipuluje na naszym kregoslupie nie ma podstaw medycznych to
nalezy uciekac z takiego gabinetu czym predzej. Zrobic pacjentowi krzywde - to
naprawde nie problem. Jedena nie taka mobilizacja czy manipulacja i pacjent
dlugo bedzie sie leczyl. A zasada mowi po pierwsze nie szkodzic.
Ponadto proponuje nie tracic zdrowego rozsadku w obliczu czarow na kostkach czy
stawach. To nie moze byc tak, ze raz ktos chrupnie i odrazu jestesmy wyleczeni.
Owszem, pomaga, ale na krotko. Terapia u dyplomowanego chiropraktyka jest to
dlugi proces poprzedzony wnikliwa diagnoza.
pozdrawiam
szkrab

operacja kręgosłupa a łapówka
Lakier na odsłonięte szyjki zębów