Czyszczenie jelit?

1. Data: 2001-07-13 18:51:51

Temat: Czyszczenie jelit?
Od: "Rob" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
czy czyszczenie jelit woda (specjalny zabieg) ma sens i czy
przynosi jakies korzysci dla zdrowia?
Jaka jest cena tego zabiegu?
Pozdrawiam Rob

2. Data: 2001-07-13 23:25:15

Temat: Re: Czyszczenie jelit?
Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich
> czy czyszczenie jelit woda (specjalny zabieg) ma sens i czy
> przynosi jakies korzysci dla zdrowia?
> Jaka jest cena tego zabiegu?
> Pozdrawiam Rob

Głupota ludzka jest jak wszechświat - bez granic.
Poszukaj innego, lepszego sposobu na zdrowie. Zapewniam Cię, że jest.

Pozdrawiam. Krystyna

3. Data: 2001-07-14 02:15:41

Od: "Cognac" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupota ludzka jest jak wszechświat - bez granic.
> Poszukaj innego, lepszego sposobu na zdrowie. Zapewniam Cię, że jest.
>
> Pozdrawiam. Krystyna

....i pycha ogarnęła ludzki ród....
On przeciez tylko zapytał. :(
Coś mi sie obiło o uszy przy okazji jakiejś terapii głodowej, że to całe
świństwo zalegające nasze jelita jest gorsze od kamienia kotłowego.....ale
nie będę straszyć..

Jacek

4. Data: 2001-07-14 07:38:41

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cognac" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ....i pycha ogarnęła ludzki ród....
> On przeciez tylko zapytał. :(
A Krystyna odpowiedziała w sposób który jej odpowiada

> Coś mi sie obiło o uszy przy okazji jakiejś terapii głodowej, że to całe
> świństwo zalegające nasze jelita jest gorsze od kamienia kotłowego.....ale
> nie będę straszyć..

To nie chodzi o terapię głodową tylko o nowa filozofię oczyszczania
organizmu z toksyn - regularnie, co jakiś czas. Tylko że przy okazji
pozbawia się jelita dobrej flory bakteryjnej chroniącej jelita i organizm
przed infekcją której można się tą drogą nabawić.
W kóryms z programów Polsatu że Szczygłem pokazywali panią która przyszła z
kawałkiem własnego gumowego węża i mówiła jak jej jest lekko i dobrze jak
się przy jego pomocy "oczyszcza".
Bóg z nią, Bóg z nami

Sark

5. Data: 2001-07-14 22:24:46

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
"Czyszczenie jelit" nie przynosi żadnej korzyści dla zdrowia a może
zaszkodzić.Rzeczywiście zalegające resztki pokarmowe (głównie w jelicie
grubym) nie są zbyt korzystne dlatego propaguje się tak szeroko dietę
ubogoresztkową (otręby,surowe warzywa i owoce itp) która ma oczyscić jelita
i zapobiec zatrzymywaniu się treści kałowej (zaparcia,drażniące działanie
toksyn na ściane jelita,zaburzenia perystaltyki jelit).Więc jeżeli chcesz
dbać o ten odcinek przewodu pokarmowego to stosuj odpowiednią dietę (jężeli
lubisz to bardzo dobrze działają tak maliny).Zabieg taki wykonany niefachowo
może uszkodzić jelita i u zdrowej osoby wystarczy odpowiednia dieta ,troche
ruchu a nasza fizjologiczna perystaltyka (przesuwanie tresci pokarmowej
niezaleznie od nas)pozwoli świetnie funkcjonować bez pomocy naciągaczy i
szarlatanów.
Pozdrawiam Karolina
Użytkownik Rob <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9inokn$su6$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2001-07-15 16:31:22

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich
> czy czyszczenie jelit woda (specjalny zabieg) ma sens i czy
> przynosi jakies korzysci dla zdrowia?
> Jaka jest cena tego zabiegu?
> Pozdrawiam Rob

Cześć
Jeżeli mogę coś radzić to ja sama sobie stosuję kurację oczyszczającą.
Piję bardzo dużo wody: Żywiec, Staropolanka itp. W pracy przez 8 godz. wypijam
1,5 litr a drugie tyle w domu. Efekty naprawde są dobre. Spróbuj chociaż przez
dwa tygodnie a zauważysz zmiany na korzyść w swoim organiźmie.
Pozdrowienia
Henia

7. Data: 2001-07-15 16:44:08

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć

> ............. i u zdrowej osoby wystarczy odpowiednia dieta ,...

Mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat?

..........i troche

8. Data: 2001-07-15 17:13:05

Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat?

..........i troche

Zanim wymyślono lekarstwa tzw. szarlatani zalecali naturalne metody. W
spoleczenstwach zawsze znajduja sie nieuczciwi ludzie, niezaleznie od trgo
czy zajmuja sie polityka, leczeniem czy uzdrawianiem. Lapanie wszystkich
naturopeutow do jednego worka jest krotko mowiac niesprawiedliwe.
Czy uwazasz, ze zwykla lewatywa powszechnie stosowana przez lekarzy najpierw
radzieckich a dzis rosyjskich jest niezgodna ze sztuka lekarska? Gdzie tu
widzisz szarlatanow? Moze nie znasz starszych osob ktore dyskretnie robia
sobie plukanki z ziolowych roztworow. Moze trudno im dobrac odpowiednia
diete a moze ich nie stac na odpowiednie produkty. Nie wszyscy mamy po
trzydziesci lat i nie wszyscy mozemy sobie regulować perystatyke gimnastyka.
Mysle, ze powinnismy ostrozniej wyrazac sie na temat metod ktorych nie znamy
lub do konca nie rozumiemy. Zycze wiecej wyrozumialosci dla myslacych
inaczej.
ben

9. Data: 2001-07-15 19:15:24

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> Jeżeli mogę coś radzić to ja sama sobie stosuję kurację oczyszczajšcš.
> Piję bardzo dużo wody: Żywiec, Staropolanka itp. W pracy przez 8 godz. wypijam
> 1,5 litr a drugie tyle w domu. Efekty naprawde sš dobre. Spróbuj chociaż przez
> dwa tygodnie a zauważysz zmiany na korzyść w swoim organiźmie.

Zywiec w pracy ?

10. Data: 2001-07-15 19:22:47

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy uwazasz, ze zwykla lewatywa powszechnie stosowana przez lekarzy najpierw
> radzieckich a dzis rosyjskich jest niezgodna ze sztuka lekarska?

co to znaczy powszechne stosowanie ?

> [...]
> lub do konca nie rozumiemy. Zycze wiecej wyrozumialosci dla myslacych

a czy te plukanki z ziolowych roztworow czasem nie zmieniaja flory bakteryjnej
jelit
i nie prowadza do formy zastepowania perystaltyki jelit zewnetrzna ingerencja ?

Czy to nie stanowi analogii dla spozywania bardzo rozdrobnionych potraw w
malakserze,
aby trawienie bylo ulatwione ?

Jacek

Zdjecie paznokcia u nogi
Re: rtg
DLACZEGO CUKIER SZKODZI ?
TŁUSZCZE ZWIERZĘCE NAJBARDZIEJ SZKODLIWE ???????????
KLINIKA ZDROWIA