Czyszczenie jelit?

11. Data: 2001-07-15 19:43:09

Temat: Re: Czyszczenie jelit?
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4b15.00000002.3b51c55a@newsgate.onet.pl...
> Cześć
> Jeżeli mogę coś radzić to ja sama sobie stosuję kurację oczyszczającą.
> Piję bardzo dużo wody: Żywiec, Staropolanka itp. W pracy przez 8 godz.
wypijam
> 1,5 litr a drugie tyle w domu. Efekty naprawde są dobre. Spróbuj chociaż
przez
> dwa tygodnie a zauważysz zmiany na korzyść w swoim organiźmie.
> Pozdrowienia
> Henia

No tak, tez taką metodę stosuję(tak naprawdę to zmiana zasad zywienia) jedak
nie ma porównania z ta opisaną w poście pierwotnym w której to posługijesz
się długim wężem wprowadzonym przez odbytnicę aż do jelit i
nawadnianiem-wypłukiwaniem zawartych tam treści.

Pozdrawiam
Sark

12. Data: 2001-07-15 20:22:20

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zywiec w pracy ?

Ale żartowniś z Ciebie :)))) Oczywiście chodzi o wodę a nie o piwo. Chociaż
nieraz mam ochotę takiego, zimnego Żywca się w pracy napić :))))
Henia

13. Data: 2001-07-16 04:48:43

Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> co to znaczy powszechne stosowanie ?

> a czy te plukanki z ziolowych roztworow czasem nie zmieniaja flory
bakteryjnej
> jelit
> i nie prowadza do formy zastepowania perystaltyki jelit zewnetrzna
ingerencja ?

> Czy to nie stanowi analogii dla spozywania bardzo rozdrobnionych potraw w
> malakserze,
> aby trawienie bylo ulatwione ?
>

> Jacek

Tez prawda
ben

14. Data: 2001-07-16 11:14:09

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie chodzi o terapię głodowš tylko o nowa filozofię oczyszczania
> organizmu z toksyn - regularnie, co jakiś czas. Tylko że przy okazji
> pozbawia się jelita dobrej flory bakteryjnej chronišcej jelita i organizm
> przed infekcjš której można się tš drogš nabawić.
> W kóryms z programów Polsatu że Szczygłem pokazywali paniš która przyszła z
> kawałkiem własnego gumowego węża i mówiła jak jej jest lekko i dobrze jak
> się przy jego pomocy "oczyszcza".

czy to aby nie o sex chodzi ?

15. Data: 2001-07-16 13:41:34

Temat: Re: Czyszczenie jelit a Hatha Joga.
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi sie obiło o uszy przy okazji jakiejś terapii głodowej, że to całe
> świństwo zalegające nasze jelita jest gorsze od kamienia kotłowego.....ale
> nie będę straszyć..

Zabieg czyszczenia jelit stosują jogini. Polega on na naturalnym zassaniu
wody przez odbyt (!!!).
Proponuję daleko idącą powściągliwość przy nazywaniu tysiącletnich praktyk
higenicznych "głupotą o rozmiarach wszechświata".

Pozdrawiam, em.

16. Data: 2001-07-16 14:13:26

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to aby nie o sex chodzi ?

No wiesz, tak naprawdę to do końca tego nie można wykluczyć w tej metodzie
:-)))))
Sark

17. Data: 2001-07-16 16:09:24

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

) jedak
> [...]
> się długim wężem wprowadzonym przez odbytnicę aż do jelit i
> nawadnianiem-wypłukiwaniem  zawartych tam treści.

Brrrry, w życiu bym się czemus takiemu nie poddała.
Może to i dobre, ale nie dla mnie :)))

Henia

18. Data: 2001-07-16 23:52:45

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam, em.
>
> Parę innych nonsensów ma więcej niż tysiąc lat, co wcale nie znaczy, że jest
to mądre, raczej konieczne przy diecie, jaką jogini stosują. Mają po prostu
deficyt tłuszczowy i wydalanie kału "nie idzie z poślizgiem".

Pozdrawiam.Krystyna

19. Data: 2001-07-17 00:06:06

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świństwo zalegające nasze jelita jest gorsze od kamienia kotłowego.....ale

Ta głupota dotyczy tego, kto wymyślił taki sposób na jelita, zamiast zastanowić
się, jaka jest przyczyna powstawania tego "kamienia kotłowego", co jeść, żeby
to wszystko zaczęło się rozpuszczać (kamienie w woreczku i w nerkach i w
naczyniach tętniczych też). Fakt, to byłby dramat dla chirurgów od tych
zakamieniowanych narządów. Ale jogini na takie zastanawianie się nie mieli
czasu, bo ich światłe umysły były zajęte czymś znacznie ważniejszym niż tak
przyziemną sprawą, jaką jest zdrowie.

Pozdrawiam. Krystyna

20. Data: 2001-07-17 00:06:33

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc
Jakbys czytał uważnie to byś wiedział że nie piszę o lewatywie,która jest
powszechnie stosowana przed niektórymi zabiegami np.kolonoskopią ale chyba
wiesz (skoro się wypowiadasz na ten temat) zę najpierw podaje się pacjentowi
specjalne środki łykane doustnie a na samym końcu stosuje się lewatywę i to
nie zawsze.
Moja uwaga oczywiscie dotyczyła osoby młodej,zdrowej ktora ma problemy z
obstrukcjami z innych przyczyn niz jakakolwiek choroba.
A co do starszych osób na co to jest dowód-masa ludzi leczy się samemu a
potem trafia do lekarza za pózno.Wiele osób nadużywa srodków
przeczyszczajacych co powoduje błędne koło bo jak sie orientujesz środki te
powodują hipokaliemię co nasila zaparcia więc zwiększają dawkę srodków
itd.Ponadto osoby starsze żywią się często jednostajnie
(bułka,kleik,sucharek)ich dieta jest często uboga w przysłowiowe jabłko
dziennie(brak tego nawyku,kłopoty z uzębieniem,nie czują smaku pokarmów)więc
oczywiście powinny wspomagać się herbatkami i ziołami i nikt ich nie będzie
namawiał do gryzienia marchewki.Natomiast u zdrowej osoby wystarczy nieraz
zmiana nawyków (owoce,warzywa czy jak pisze Hania duże ilosci wody)co
doskonale usprawnia pracę przewodu pokarmowego.
Wiem że ludzie kiedyś zyli bez szczepionek,antybiotyków ale zyli też bez
swiatła i na co to jest dowód?Postęp wszedzie oprócz plusów przynosi i
efekty uboczne i w medycynie jest tak samo ale chyba nie chcialbyś aby po
zranieniu twojej nogi lekarz owijał ci ranę w liscie babki a potem
powiedział że trzeba ja amputować bo wdała się gangrena?Spodziewasz się
raczej surowicy antytężcowej i antybiotyku -no i słusznie!
Przestrzegam przed cudownymi uzdrowiaczami bo zawsze stwarzają na cos modę a
to na cudowne materacyki,czyszczenie jelit i zawsze reklamują cudowne
efekty a nigdy skutki uboczne.
Skąd taka napastliwośc w twoim poscie-szczerze proponuję herbatę z melisy bo
wiem że naprawdę jest dobra (bez ironii)
Pozdrawiam Karolina

Zdjecie paznokcia u nogi
Re: rtg
DLACZEGO CUKIER SZKODZI ?
TŁUSZCZE ZWIERZĘCE NAJBARDZIEJ SZKODLIWE ???????????
KLINIKA ZDROWIA