chlebek fiony

1. Data: 2003-12-20 18:28:57

Temat: chlebek fiony
Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie sie zorientowalam ze nie kupilam chleba i ze nie mam chleba :(
do sklepu wybitnie mi sie ich nie chce...no chyba ze chlebek fiony nie
wyjdzie hehehe
moje pytanie co do chlebka - ile ciasta wlozyc do formy by nie zalalo mi
calego piekarnika??
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2003-12-20 19:11:49

Temat: Re: chlebek fiony
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... chlebek fiony ...

> moje pytanie co do chlebka - ile ciasta wlozyc do formy by nie zalalo mi
> calego piekarnika??

Z połowy składników wychodzi jedna keksówka. Życzę powodzenia.

Jeśli myślisz by ten chleb zrobić na dzisiejszą kolację to ... porażka -
będzie gotowy za m.in. 2,5h - "procesu technologicznego" raczej nie uda
Ci się skrócić.

Jeśli zaś chcesz ten chleb na jutrzejsze śniadanie to ... też porażka bo
... prawie na pewno zostanie zjedzony jeszcze dziś wieczorem bowiem ...
jest rewelacyjny - mi bynajmniej taki się udał - relację znajdziesz w
archiwum grupy.

Pozdrawiam :-)
--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-20 19:17:46

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

> Z połowy składników wychodzi jedna keksówka. Życzę powodzenia.
zrobilam z calosci i mam tortownice (sic!) ;-) i foremke podlozna w
ktorej zazwyczaj pieke piernik badz murzynka ;)

> Jeśli myślisz by ten chleb zrobić na dzisiejszą kolację to ... porażka -
> będzie gotowy za m.in. 2,5h - "procesu technologicznego" raczej nie uda
> Ci się skrócić.
e da sie. wkladasz zaczyn do miski z ciepla woda i rosnie w ciagu 10
minut tak jak bylo z moim, w sumie zanim nagrzal sie piekarnik i
wsmarowalam formy to juz wygladal z gara. ma jeszcze jakies 20 minut w
piekarniku - nie wiem ile stygnie :]

> [...]
> ... prawie na pewno zostanie zjedzony jeszcze dziś wieczorem bowiem ...
> jest rewelacyjny - mi bynajmniej taki się udał - relację znajdziesz w
mysle ze starczy na dzis i na jutro. mezowi zachcialo sie kanapek jak ja
chleba nie kupilam a ze chory to mu dogadzam ;)
mam nadzieje ze moj mi tezw yjdzie, dodalam troche ziaren sezamu do
srodka i posypalam sezamem na wierzchu :) juz jest zlocisty i pachnie
oblednie - :) tak sie tylko zastanawiam czy w 250 stopniach z
termoobiegiem nie bedzie mu za cieplo i nie spiecze sie za mocno :]

1. Data: 2003-12-20 19:20:48

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

> jest rewelacyjny - mi bynajmniej taki się udał - relację znajdziesz w
> archiwum grupy.

pięknie wyrosl, wlasnie go nakrylam coby czarny nie byl bo sie juz
rumiany mocno zrobil. :)

1. Data: 2003-12-20 19:52:47

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ... prawie na pewno zostanie zjedzony jeszcze dziś wieczorem bowiem ...
> jest rewelacyjny - mi bynajmniej taki się udał - relację znajdziesz w

chleb wyszedl genialny wlasnie zjadlam prawie goraca pietke!
okupilam to poparzeniem opuszka ale warto bylo, i spiekl sie na tak
genialnie chrupiaco :)

1. Data: 2003-12-20 20:48:15

Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

strasznie nabralam ochoty na zrobienie takiego chlebka. Niestety jestem tu
nowa i nie bardzo wiem, jak odnalezc slawny przepis. moze mi ktos w tym
pomoc? z gory dziekuje

A.

1. Data: 2003-12-21 10:11:37

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.12.2003 21:48, Użytkownik Agnieszka napisał :
> strasznie nabralam ochoty na zrobienie takiego chlebka. Niestety jestem tu
> nowa i nie bardzo wiem, jak odnalezc slawny przepis.

Archiwum grupy znajdziesz m.in. na www.google.pl -> Grupy Dyskusyjne a
później już tylko wystarczy wybrać Wyszukiwanie Zaawansowane i wpisać
"Chleb - najprostszy przepis - bez wyrabiania!" i ogranicz
przeszukiwanie do pl.rec.kuchnia.

Później jeszcze kilkukrotnie "rozwałkowano" ten "chleb" tzn. sposób na
jego pieczenie - wyszukaj "chleb Fiony".

Powodzenia :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński