Re: chlebek fiony

From: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: chlebek fiony
Date: Sat, 20 Dec 2003 20:17:46 +0100

Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

> Z połowy składników wychodzi jedna keksówka. Życzę powodzenia.
zrobilam z calosci i mam tortownice (sic!) ;-) i foremke podlozna w
ktorej zazwyczaj pieke piernik badz murzynka ;)

> Jeśli myślisz by ten chleb zrobić na dzisiejszą kolację to ... porażka -
> będzie gotowy za m.in. 2,5h - "procesu technologicznego" raczej nie uda
> Ci się skrócić.
e da sie. wkladasz zaczyn do miski z ciepla woda i rosnie w ciagu 10
minut tak jak bylo z moim, w sumie zanim nagrzal sie piekarnik i
wsmarowalam formy to juz wygladal z gara. ma jeszcze jakies 20 minut w
piekarniku - nie wiem ile stygnie :]

> Jeśli zaś chcesz ten chleb na jutrzejsze śniadanie to ... też porażka bo
> ... prawie na pewno zostanie zjedzony jeszcze dziś wieczorem bowiem ...
> jest rewelacyjny - mi bynajmniej taki się udał - relację znajdziesz w
> archiwum grupy.
mysle ze starczy na dzis i na jutro. mezowi zachcialo sie kanapek jak ja
chleba nie kupilam a ze chory to mu dogadzam ;)
mam nadzieje ze moj mi tezw yjdzie, dodalam troche ziaren sezamu do
srodka i posypalam sezamem na wierzchu :) juz jest zlocisty i pachnie
oblednie - :) tak sie tylko zastanawiam czy w 250 stopniach z
termoobiegiem nie bedzie mu za cieplo i nie spiecze sie za mocno :]

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl