chłopiec czy dziewczynka ?

1. Data: 2005-11-09 13:17:34

Temat: chłopiec czy dziewczynka ?
Od: Madzia <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy ma prawo do pomyłki, nikt nie urodził sie alfą i omegą. Jeśli
temat Cię nie interesuje to nie musisz odpowiadać. POZDRAWIAM :)

2. Data: 2005-11-09 13:29:55

Temat: Re: chłopiec czy dziewczynka ?
Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2005 14:17:34 +0100, Madzia napisał(a):

> Każdy ma prawo do pomyłki, nikt nie urodził sie alfą i omegą. Jeśli
> temat Cię nie interesuje to nie musisz odpowiadać. POZDRAWIAM :)

Ale nawet ta Twoja odpowiedź jest pomyłką. Nie możesz z każdą swoją
odpowiedzią zakładać osobnego wątka - to duży błąd.

puchaty

chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?
chłopiec czy dziewczynka ?