chlor w wodzie

1. Data: 2004-05-18 19:49:59

Temat: chlor w wodzie
Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy chlor ktory mamy w wodzie z kranow utlenia sie podczas gotowania?

2. Data: 2004-05-18 21:07:33

Temat: Re: chlor w wodzie
Od: "WOJO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy chlor ktory mamy w wodzie z kranow utlenia sie podczas gotowania?
Chlor ?
Utlenia ?
Podczas gotowania ?
WOJO

3. Data: 2004-05-18 21:18:36

Od: "Blue" <h...@t...yu> szukaj wiadomości tego autora

> czy chlor ktory mamy w wodzie z kranow utlenia sie podczas gotowania?

Nie znam się na chemi i nie mam pojecia czy "chlor sie utlenia", ale wiem,
że szybciej ucieka z wody ciepłej niż z zimnej (jeśli trzymamy wodę w
otwartym zbiorniku, to w temp. pokojowej trwa to ok doby). Prawdopodobnie
wiec po przegotowaniu wody pozostaje go niewiele.

4. Data: 2004-05-18 21:30:02

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otwartym zbiorniku, to w temp. pokojowej trwa to ok doby). Prawdopodobnie
> wiec po przegotowaniu wody pozostaje go niewiele.
a no wlasnie... ja tez sie zupelnie nie znam na chemii, ale wiem ze osoby
uczulone na nikiel nie powinny pic wody z kranu (wlasciwie nikt nie
powinien!!) tylko przegotowana. Z tego wynika ze nikiel utlenia sie podczas
gotowania, interesowalo mnie czy i z chlorem tak sie dzieje...

5. Data: 2004-05-18 22:02:03

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

utlenia ? Chyba ULATNIA z wody - tak

Simonto

Użytkownik "kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
| czy chlor ktory mamy w wodzie z kranow utlenia sie podczas gotowania?

Prośba o przetłumaczenie na polski:)
elektryczne szczoteczki
zylaki powrozka nasiennego - info nt. operacji
Cilest i Duomox
Prostata a impotencja.