Cilest i Duomox

1. Data: 2004-05-18 09:50:54

Temat: Cilest i Duomox
Od: "Lifeform" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
archiwum grupy przeszukane, ale nie widze odpowiedzi na nurtujace mnie
pytanie. Mianowicie chodzi mi o wspoldzialanie pigulek antykoncepcyjnych
Cilest z antybiotykiem Dumox (750mg). Lekarz przepisujacy antybiotyk nie
wiedzial dokladnie i na pytanie o oslabienie dzialania Cilestu odpowiedzial,
ze Duomox "nie powinien oslabic Cilestu". Do podobnego stwierdzenia doszla
aptekarka a mnie zalezy na pewnej informacji. Czy ktos z Was, Drodzy
Grupowicze spotkal sie kiedys z takim polaczeniem? Czy Duomox oslabia
dzialanie Cilestu? Czy nalezy zastosowac dodatkowe zabezpieczenie? Jesli
tak, to przez jak dlugi czas? A moze przerwac nowo rozpoczete opakowanie
Cilestu?
Prosze o porade i dziekuje z gory za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
M.

2. Data: 2004-05-18 10:21:07

Temat: Re: Cilest i Duomox
Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lifeform" <l...@w...pl> wrote in message
> Witam serdecznie,
> archiwum grupy przeszukane, ale nie widze odpowiedzi na nurtujace mnie
> pytanie. Mianowicie chodzi mi o wspoldzialanie pigulek antykoncepcyjnych
> Cilest z antybiotykiem Dumox (750mg).

Witam,
brałam Cilest i Duomox 1000, w ulotce dołączonej
do antybiotyku jest takie zastrzeżenie, że amoksycyliny
mogą osłabić działanie środków antykoncepcyjnych,
mój ginekolog właściwie zgodził się z tym. Dodatkowe
zabezpieczenie zalecił jak najbardziej do końca cyklu,
i jeszcze tydzień po zakończeniu przyjmowania antybiotyku.
Co ciekawe, polecił rezygnację z przerwy 7-dniowej, tej
między jednym opakowaniem cilestu a drugim.
Może pomogłam;)
pozdrawiam
b.

3. Data: 2004-05-18 10:26:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,
> archiwum grupy przeszukane, ale nie widze odpowiedzi na nurtujace mnie
> pytanie. Mianowicie chodzi mi o wspoldzialanie pigulek antykoncepcyjnych
> Cilest z antybiotykiem Dumox (750mg).

wszytsko osłabia działanie pigułek a w szczególnosci antybiotyki ,ja biore
leki na alergie i one tez osłabiaja działanie piguł dlatego stosuje
dodatkowe zabezpieczenia.nigdy nie wiadomo jak orgaznizm reaguje
,szczególnie w chorobie.
p.>

4. Data: 2004-05-18 10:40:57

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bramka" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> do antybiotyku jest takie zastrzeżenie, że amoksycyliny
> mogą osłabić działanie środków antykoncepcyjnych,

oczywiście, amoksycylina MOŻE, nie "mogą";)
b.

5. Data: 2004-05-18 10:58:54

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Duomox oslabia dzialanie Cilestu?

W czasie 7 dniowej przerwy w przyjmowaniu pigulek (przez 5 pierwszych dni)
bralam doxycykline. Czy wtedy tez wymagane jest dodatkowe zabezpieczenie?

6. Data: 2004-05-18 13:20:11

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czasie 7 dniowej przerwy w przyjmowaniu pigulek (przez 5 pierwszych dni)
> bralam doxycykline. Czy wtedy tez wymagane jest dodatkowe zabezpieczenie?

teoretycznie nie.

7. Data: 2004-05-18 14:10:52

Od: "Lifeform" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bramka" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Dodatkowe zabezpieczenie zalecił jak najbardziej do końca cyklu,
> i jeszcze tydzień po zakończeniu przyjmowania antybiotyku.

Dzieki za odpowiedz. A jesli chodzi o ten cykl to masz na mysli cykl brania
Duomoxu czy cykl brania Cilestu?
Pozdrawiam.
M.

8. Data: 2004-05-18 14:28:58

Od: "Anna Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Prosze o porade i dziekuje z gory za odpowiedzi.
> Pozdrawiam,
> M.

Biorąc antybiotyk nalezy się dodatkowo zabezpieczać, gdzyż antybiotyki jako
takie mogą osłabiać działanie tabletek antykoncepcyjnych.

Anka

9. Data: 2004-05-18 17:15:30

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

">
> Dzieki za odpowiedz. A jesli chodzi o ten cykl to masz na mysli cykl
brania
> Duomoxu czy cykl brania Cilestu?
Miałam na myśli cykl brania Cilestu. Antybiotyk zaczęłam przyjmować
tak w połowie cyklu cilestowego;)
pozdrawiam
bramka

Prostata a impotencja.
Ćwiczenia mięśni podtrzymujących biust - jakie?
Nie ufam lekarzowi...
prośba o poradę
prostowanie zgryzu