prośba o poradę

1. Data: 2004-05-18 07:34:40

Temat: prośba o poradę
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !
Mój mąż, zwykle okaz zdrowia, bardzo zapracowany człowiek, ostatnio skarży
się, że po przebudzeniu rano ma zdrętwiałe końcówki palców w obu dłoniach
(nie czuje ich) Mąż ma 38 lat. Co może być ewentualną przyczyną? Czy
powinnam kategorycznie przekonać go do wizyty u lekarza? Czy to mogą być
sprawy krążeniowe lub neurologiczne?
Jakiś czas temu na okresowych badaniach okulista kazał mu zrobić USG oka,
nie wiem co było tego powodem, bo mąż niestety temu badaniu nigdy się nie
podjął.
Martwię się o niego, dlatego piszę do Was.
Będę wdzięczna za każdą sugestię.
Katarzyna

2. Data: 2004-05-18 10:36:38

Temat: Re: prośba o poradę
Od: "mpranagal" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

migiem do lekarza, byc moze to SM (stwardnienie rozsiane) ale tylko moze....

3. Data: 2004-05-18 11:14:16

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasik a jaki byl powod skierowania na USG oka? Co sie dzialo wtedy? To bardzo
wazne. Jak sie da to jak najszybciej zrobcie to usg.
Dretwienia moga wynikac rowniez z przepracowania.
Nie od razu oznacza to sm!!!
Napisz koniecznie co dzialo mu sie z oczami. Jesli chcesz to na priva.
Ja mam sm, ale jst spoko. Zaczynalo mi sie od oczu, ale o usg w takim
przypadku jeszcze nie slyszalam.

prostowanie zgryzu
Zab boli :(((
być może znów głupie pytanie ale...