Ćwiczenia mięśni podtrzymujących biust - jakie?

1. Data: 2004-05-18 08:38:40

Temat: Ćwiczenia mięśni podtrzymujących biust - jakie?
Od: "Michał Ludwiczak" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Nie jestem pewien czy dobra grupa, ale jest to temat związany z medycyną, a
przecież chodzi o to, żeby przede wszystkim nie zaszkodzić swojemu zdrowiu,
więc zdecydowałem się tu napisać.

Oto moje pytanie: jak poprawić "siłę" mięśni podtrzymujących biust tak, aby
sam biust wyglądał atrakcyjnie i jędrnie? Dostępne są różnego rodzaju
"motylki" w telesprzedaży stymulujące mięśnie, ale czy to jest coś warte?
Czy nie wplywa to negatywnie na zdrowie? Jakie są ine skuteczne metody?

Pozdrawiam,
Michał

2. Data: 2004-05-18 10:12:31

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Ludwiczak" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| "motylki" w telesprzedaży stymulujące mięśnie, ale czy to jest coś warte?
| Czy nie wplywa to negatywnie na zdrowie? Jakie są ine skuteczne metody?

Wszelkie ćwiczenia na różne partie mięśni piersiowych, choć słyszałem że
jędrności samego biustu to nie poprawi, bo piersi kobiece nie są mięśniami.
Mięśnie maja za zadanie poruszać częściami ciała a cycuszki do do karmienia
służą. Poprawić można jędrność skóry na piersiach. Ćwiczenia fizyczne mogż
zredukawac ilość tkanki tłuszczowej w okolicach piersi ----> zmniejszyć je.
W.

3. Data: 2004-05-18 10:37:29

Od: "Michał Ludwiczak" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
karmienia
> służą. Poprawić można jędrność skóry na piersiach. Ćwiczenia fizyczne mogż

Generalnie chodzi mi o to, czy da się zapobiec ich opadaniu, a precycyjniej
mówiąc coś poradzić,
żeby przy dużym rozmiarze trzymały się w miarę sztywno?

Michał

4. Data: 2004-05-18 15:12:59

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Generalnie chodzi mi o to, czy da się zapobiec ich opadaniu, a
precycyjniej
| mówiąc coś poradzić,
| żeby przy dużym rozmiarze trzymały się w miarę sztywno?

Wyglada na to ze tylko stanik albo operacja plastyczna.

Simonto

5. Data: 2004-05-18 16:25:51

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "Ujedrniajacy krem do pielegnacji biustu" z Kolastyny. Cena ok. 15 zl
za 125 ml. Bardzo wydajny.

6. Data: 2004-05-18 19:59:30

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

złożyc ręce jak do modlitwy i przyciskać jedną dłoń do drugiej, przez 30 s,
powtarzać - najdawniejsze i najskutecznejsze ćwiczonko.
Pozdraiwam

7. Data: 2004-05-19 11:25:22

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie chodzi mi o to, czy da się zapobiec ich opadaniu, a
precycyjniej
> mówiąc coś poradzić,
> żeby przy dużym rozmiarze trzymały się w miarę sztywno?

Ja mam serię ćwiczeń z hantelkami. Ale to są raczej ćwiczenia wzmacniające
mięśnie obsługujące kręgosłup, bo z powodu dość duzego obciążenia, kręgosłup
przestał mi wytrzymywać.

A.

8. Data: 2004-05-19 16:16:54

Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "motylki" w telesprzedaży stymulujące mięśnie, ale czy to jest coś warte?
> Czy nie wplywa to negatywnie na zdrowie? Jakie są ine skuteczne metody?

Te motylki moga sie nadawac. A tak ogolnie to chyba wszystkie cwiczenia
silowe na dolna partie miesni klatki piersiowej. W jakiejs encyklopedii
widzialem kiedys przekroj piersi, nie pamietam jaki miesien to
podtrzymywal.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

Nie ufam lekarzowi...
prośba o poradę
prostowanie zgryzu
Zab boli :(((