chmiel japonski

1. Data: 2000-05-08 07:07:04

Temat: chmiel japonski
Od: o o <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o odpowiedzdź na pytanie jak dbac o chmiel japonski???

2. Data: 2000-05-17 12:59:36

Temat: Re: chmiel japonski
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

o o napisał(a):

> Proszę o odpowiedzdź na pytanie jak dbac o chmiel japonski???

Też bym się czegoś o chmielu japońskim chętnie dowiedział.
Czy z tego może być japońskie piwo??? :-)))))))))
Pozdrawiam
Janusz

3. Data: 2000-05-22 07:53:40

Od: m...@c...ac.bialystok.pl (mwasiuk) szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy piwo z tego będzie, ale od śmierdzącej i zakurzonej ulicy możne
się odgrodzic , pod warunkiem, że ów chmiel będize dostatecznie gęsty
mwasiuk

japonski???

> Też bym się czegoś o chmielu japońskim chętnie dowiedział.
> Czy z tego może być japońskie piwo??? :-)))))))))
> Pozdrawiam
> Janusz

Jak rozroznic sosne od kosodrzewiny
sprzedajemy agroperlit, perlit, drewnochron luxol extra i odstraszacze gryzoni
proszę o namiary na ziemię
Odszczekiwanie o ogrodach kolekcjonerskich
Spotkanie