cholesterol a wątróbka

1. Data: 2004-02-20 11:38:09

Temat: cholesterol a wątróbka
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czy drobiowa wątróbka to też bomba z cholesterolem? Narobiliście smaka i co
teraz lecieć do sklepu czy dbać o zdrowie?
Wanda.

1. Data: 2004-02-20 12:54:00

Temat: Re: cholesterol a wątróbka
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy drobiowa wątróbka to też bomba z cholesterolem? Narobiliście smaka i co
> teraz lecieć do sklepu czy dbać o zdrowie?
> Wanda.

Witam!
Bomba, większa niż ze świnki, ale leć do sklepu i kup. Po drodze wstąp do
apteki i kup coś na obniżenie cholesterolu. Ja tak robię, przynajmniej nie mam
wyrzutów sumienia.
pzdr.

1. Data: 2004-02-23 20:30:02

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> apteki i kup coś na obniżenie cholesterolu. Ja tak robię, przynajmniej nie

Jak bedziesz jadla dodatkowo otreby, to nie masz czym sie przejmowac (teraz
robia dobre - z jablkiem albo sliwkami - mozna spreparowac z tego np. ciacha a
jakie zdrowe i dobre). No i nie faszerujesz sie chemia a cholesterol pozostanie
w normie.

A.

1. Data: 2004-02-23 20:47:32

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:
> Czy drobiowa wątróbka to też bomba z cholesterolem?

Nie bomba, lecz MEGA-bomba.

> Narobiliście smaka i co teraz lecieć do sklepu czy dbać o zdrowie?

Zdecydowanie to drugie. Spozycie 200g watrobki skraca zycie o 3,42 lata.
W zastepstwie proponuje kielki na parze popite zielona herbata bez cukru
(na wodzie mineralnej).

;-)

MSPANC

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-02-23 21:07:02

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> W zastepstwie proponuje kielki na parze popite zielona herbata bez cukru
> (na wodzie mineralnej).

A fuj!
Chociaz dobra zielona nie jest zla:-)

Serdecznosci