Re: Coś pysznego z wątróbeczki?

1. Data: 2004-02-20 07:50:22

Temat: Re: Coś pysznego z wątróbeczki?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c127ci$8gr$1@inews.gazeta.pl> Ania P wrote:
> Cześć.
> Mam małe pytanko. Mam już dość podsmarzania wątróbki drobiowej na
> patelni z cebulką. Może macie jakiś dobry i sympatyczny przepisik na
> nieco zaskakująca propozycję przyrządzenia tego specjału? Za wszystkie
> małe i duże przepisy dziękuję. Pozdrawiam.

Takusie dwa maleńkie przepisiki.

Pörkolciczek (tzw. gulaszyczek węgierski) z wątróbeczki

800 g wątróbeczki
80 g smalczyku (możnaby spróbować smalczyczek z gąseczki)
2 cebuleczki średnie
paczuszeńkę słodziuteńkiej papryczusi w proszeczku (ok. 20 g)
2 zieloniutkie strączusie papryczusi
1 duży lub 2 mniejsze pomidoreczki (o tej porze roczku najlepiej użyć
pomidoreczki krajane z puszeczki)
sól do smaczusiu

Jak ktoś lubi to ząbeczek czosneczku i/lub szklaneczka czerwonego
wineczka.

Robi się jak każdy pörkolcik. Cebuleczkę zarumieniamy na smalczyku,
zdejmujemy z ogienka, po chwileczce dosypujemy papryczusię, mieszamy,
wrzucamy pokrajaną wątróbeczkę, podlewamy troszkę wodą, rosołeczkiem lub
wineczkiem, dusimy na małym ogienku w małej ilości płyniku, ale
uzupełniając go w miarę potrzeby. Kiedy wątróbeczka dochodzi, dodajemy
strączusie papryczusi i obrane, pokrajane pomidoreczki. Solimy, dusimy,
aż gotowe.

Kawioreczek żydowski

600 g wątróbeczki
150 g smalczyku gęsiego
4 jajeczka
1 duża lub dwie mniejsze cebuleczki
sól, pieprzyk

Wątróbeczkę smażymy, studzimy, drobno siekamy. Rumienimy na smalczyku
cebuleczkę, studzimy. Jajeczka gotujemy na twardo, dusimy, siekamy
drobno. Wszystko mieszamy, przyprawiamy.

Władeczek

1. Data: 2004-02-20 10:10:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Feb 2004 07:50:22 GMT, Wladyslaw Los <w...@o...pl>
wrote:

> [...]
>cebuleczkę, studzimy. Jajeczka gotujemy na twardo, dusimy, siekamy
>drobno. Wszystko mieszamy, przyprawiamy.

jestem pod wrazeniem......
zapomniales o:
jajeczka na twardunio
drobniutko
czerwoniutkiego wineczka
w miare potrzebusi
tylko nie wiedzialam , co z woda zrobic :(

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-20 10:23:00

Temat: Re: Co? pysznego z wštróbeczki?
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości
> tylko nie wiedzialam , co z woda zrobic :(
>
> trys
> >

> K.T. - starannie opakowana
Może zamienić na wódeczkę?
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-02-20 10:29:07

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2004 11:23:00 +0100, Waćpanna lub Waćpan *batory*, w
wiadomości news:<c14n6q$aeb$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Może zamienić na wódeczkę?

ze śledziem.

znad naleśników z pieczarkami w fazie początkowej (mam już pieczarki) - Ti
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-02-20 11:44:13

Temat: Re: z wątróbeczki? hihi
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:64nb30l7f1aarq1agkqmt2au46fiv0fejr@4ax.com...
> On 20 Feb 2004 07:50:22 GMT, Wladyslaw Los <w...@o...pl>

> zapomniales o:
> jajeczka na twardunio
> drobniutko
> czerwoniutkiego wineczka
> w miare potrzebusi
>
> trys

no nie moge, jestem poturlana! ROTFLIK :))))

wkn z jakas dziwna na razie papka w garnkuszku

1. Data: 2004-02-20 19:03:25

Temat: Re: Coú pysznego z wštróbeczki?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Ci, jestes wielki.